Analýza spotřebitelského chování ve vztahu k privátním značkám nabízených supermarkety ve Zlínském kraji

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spotřebitelského chování ve vztahu k privátním značkám nabízených supermarkety ve Zlínském kraji

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Vojkůvková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:20Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:20Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38364
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek. Zpracovává teoretické poznatky o problému jako například nákupní chování spotřebitelů, jejich postoje a problematiku značky. Hlavním zdrojem informací pro návrh doporučení supermarketům je dotazníkové šetření, které zodpovídá nejpalčivější otázky o problému nákupu privátních značek spotřebiteli. Pomocí dotazníkového šetření jsou vyhodnoceny hypotézy, které byly předem stanoveny na základě předběžných informací o nákupu privátních značek. Hlavním cílem práce je odhalit, zda český spotřebitel vnímá rozdíl mezi značkou privátní a originální značkou výrobce. Chce také odhalit základní znaky nákupního chování spotřebitelů a na základě těchto poznatků navrhnout doporučení při prodeji a propagaci privátních značek v supermarketech.
dc.format 69 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject privátní značka cs
dc.subject spotřebitel cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject postoj cs
dc.subject obchodní řetězec cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject brand en
dc.subject private label en
dc.subject consumer en
dc.subject purchase behavior en
dc.subject attitude en
dc.subject retail chain en
dc.subject marketing research en
dc.title Analýza spotřebitelského chování ve vztahu k privátním značkám nabízených supermarkety ve Zlínském kraji
dc.title.alternative Analysis of Consumer Behavior in Relation to Private Labels Offered by Supermarkets in Zlín Region
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the issue of private labels. It handles the theoretical knowledge of an issue such as consumer behavior, their attitudes or brand issues. The main source of information for the draft recommendations to the supermarkets is a survey, which answer the questions about the issue of purchase of private label by consumer. Hypotheses are evaluated according to the questionnaire. Hypotheses have been previously determined on the basis of preliminary information about the purchase of private labels. The main goal is to uncover whether Czech consumers perceive the difference between private label and original manufacturer brand. It also reveals basic features of the consumer purchase behavior and on the basis of the identified knowledge draw up the recommendations for the sale and promotion of private label in the retail chain.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43480
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
vojkůvková_2016_dp.pdf 1.914Mb PDF View/Open None
vojkůvková_2016_op.docx 27.54Kb Unknown View/Open None
vojkůvková_2016_vp.docx 22.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account