Analýza kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Ondruchová, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:18Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:18Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38339
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o., a tím odhalit nedostatky z pohledu zákazníka. V teoretické části práce je zpracovaná literární rešerše na téma pivovarnictví v České republice, marketingu služeb a marketingového výzkumu. Krátce jsou zde charakterizovány také metody pro posouzení současného stavu poskytovaných služeb. Praktická část se skládá ze tří částí základní informace o společnosti, aplikace metod hodnotících současný stav poskytovaných služeb a marketingový výzkum. Závěr práce obsahuje shrnutí kritiky získané díky respondentům a návrhy na zlepšení současného stavu. Výsledky marketingového výzkumu pomohly pod-niku nalézt slabé stránky poskytovaných služeb a po jejich odstranění lze očekávat zvýšení spokojenosti zákazníků lázní. |
|
dc.format |
74 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Rožnovské pivní lázně
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
služba
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Rožnovské pivní lázně
|
en |
dc.subject |
Rožnov beer spa
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.title |
Analýza kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Quality of Services Provided by Rožnovské pivní lázně, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the thesis is to analyze quality of services provided by Rožnovské pivní lázně, s.r.o. and expose its weaknesses. The theoretical part of the thesis deals with literature sources of brewery industry in Czech Republic, marketing services and surveys. It briefly engages with methods of assessment of currently provided services as well. Practical part of the thesis is composed of three parts basic information of the company, application of methods of assessments of currently provided services and marketing survey. The con-clusion includes summary of criticism gained from survey and suggestions on increase in quality of provided services. The results of marketing survey have helped the company to discover its weaknesses and to eliminate them. This could lead to increase in customer satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43433
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account