Analýza kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Ondruchová, Barbora
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:18Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:18Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38339
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce bylo provést analýzu kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o., a tím odhalit nedostatky z pohledu zákazníka. V teoretické části práce je zpracovaná literární rešerše na téma pivovarnictví v České republice, marketingu služeb a marketingového výzkumu. Krátce jsou zde charakterizovány také metody pro posouzení současného stavu poskytovaných služeb. Praktická část se skládá ze tří částí základní informace o společnosti, aplikace metod hodnotících současný stav poskytovaných služeb a marketingový výzkum. Závěr práce obsahuje shrnutí kritiky získané díky respondentům a návrhy na zlepšení současného stavu. Výsledky marketingového výzkumu pomohly pod-niku nalézt slabé stránky poskytovaných služeb a po jejich odstranění lze očekávat zvýšení spokojenosti zákazníků lázní.
dc.format 74
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Rožnovské pivní lázně cs
dc.subject marketing cs
dc.subject služba cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Rožnovské pivní lázně en
dc.subject Rožnov beer spa en
dc.subject marketing en
dc.subject services en
dc.subject marketing research en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTE analysis en
dc.title Analýza kvality poskytovaných služeb Rožnovských pivních lázní, s.r.o.
dc.title.alternative The Analysis of Quality of Services Provided by Rožnovské pivní lázně, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomancová, Lucie
dc.date.accepted 2016-06-08
dc.description.abstract-translated The goal of the thesis is to analyze quality of services provided by Rožnovské pivní lázně, s.r.o. and expose its weaknesses. The theoretical part of the thesis deals with literature sources of brewery industry in Czech Republic, marketing services and surveys. It briefly engages with methods of assessment of currently provided services as well. Practical part of the thesis is composed of three parts basic information of the company, application of methods of assessments of currently provided services and marketing survey. The con-clusion includes summary of criticism gained from survey and suggestions on increase in quality of provided services. The results of marketing survey have helped the company to discover its weaknesses and to eliminate them. This could lead to increase in customer satisfaction.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43433
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
ondruchová_2016_dp.pdf 2.183Mb PDF View/Open None
ondruchová_2016_op.docx 22.24Kb Unknown View/Open None
ondruchová_2016_vp.docx 22.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account