Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Končitíková, Gabriela
|
|
dc.contributor.author |
Mezihorák, Matěj
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38332
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analýza péče o zákazníky ve vybrané firmě a následná komparace se systémem péče o zákazníky ve firmě Baťa a.s. do roku 1945. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou popsány poznatky o péči o zákazníky a řízení vztahů s nimi. V praktické části je popsána vybraná firma a její péče o zákazníky. Dále řízení vztahů se zákazníky podle Systému řízení Baťa do roku 1945. V závěru vyhodnocen dotazník a jsou doporučeny služby a chování k zákazníkům ve vybrané firmě. |
|
dc.format |
65 s. (75 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
péče o zákazníky
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
zákaznická spokojenost
|
cs |
dc.subject |
customer relationship management
|
en |
dc.subject |
customer care
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
customer satisfaction
|
en |
dc.title |
Pojetí principů služby v rámci Systému řízení Baťa a využití těchto principů ve vybrané firmě |
|
dc.title.alternative |
The Concept of Service Principles within the Bata Management System and Use of These Principles in Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sýkorová, Monika |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor's thesis is to analyses customer care in selected company and comparing to the system of customer care in the company Baťa, a.s before 1945. The bachelor thesis is divided in two parts. The theoretical part describes knowledge of customer care and customer relationship management. In the practical part describes selected company and its customer care. Then customer relationship management accord-ing to Service principles within the Bata Management until 1945. Conclusion is evaluation of questionnaire and recommendations of services and customer relationship management in selected company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43424
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account