Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Křenek, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38282
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce zkoumá vliv optimalizace internetového marketingu skrze metody optimalizace pro vyhledávače a propagace pomocí PPC reklamy u konkrétní firmy. Práce se v teoretické části zaměřuje na rozbor tématu a popis hlavní problematiky, ve které je čtenář seznámen se základními pojmy a využívanými postupy. Praktická část dále tyto poznatky aplikuje do praxe na konkrétní projekt. Uvedeny jsou postupy, které autor použil a zdokumentovány výsledky, kterých bylo dosaženo. V závěru práce jsou rovněž navržena doporučení pro udržení dosažených výsledků a pro budoucí možné vylepšení. |
|
dc.format |
65 s. (98 623 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
vyhledávače
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
PPC
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
search engine
|
en |
dc.subject |
optimization
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.title |
Optimalizace internetové propagace pomocí PPC reklamy a SEO ve firmě Evisnet.cz |
|
dc.title.alternative |
Optimization of Internet Marketing Promotion by PPC Advertising and SEO in Company Evisnet.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis explores the influence of internet marketing optimization through methods of search engine optimization and promotion through PPC advertising on real company. The theoretical part is focused on analysis of the topic and description of the main issues in which the reader is familiar with the basic concepts and used procedures. The practical part applies this knowledge into practice on a specific project. Included are procedures that the author used and documented the achieved results. In conclusion, there are also recommendations for maintaining the achieved results and for possible future improvements. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43362
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account