Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Krba, Martin
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:14Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:14Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38274
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti vybrané společnosti působící na českém trhu v oblasti poskytování reklamních služeb. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na dané téma a následné vytvoření teoretických východisek pro zpracování části praktické. Ta obsahuje analýzu současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části práce byly využity vybrané strategické marketingové analýzy relevantní pro dané výzkumné téma. Součástí bakalářské práce jsou doporučení zaměřená na zlepšení současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu.
dc.format 99 s. (154 574 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject Benchmarking cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject McKinsey 7S model cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject Porterův model pěti konkurenčních sil cs
dc.subject Competition Analysis en
dc.subject Benchmarking en
dc.subject Competitiveness en
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject McKinsey 7S Model en
dc.subject PESTE Analysis en
dc.subject Porter's Five Forces Analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Competitiveness of the Chosen Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pešková, Veronika
dc.date.accepted 2016-06-07
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis concentrates on the analysis of the competitiveness of a selected company providing advertising services in the Czech Republic. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about competitiveness, and to form a theoretical basis for the practical part. Its goal was to analyze company's current market situation and to evaluate the results using the selected strategic marketing analysis relevant to the topic of competitiveness. The final part of the thesis is devoted to recommendations aiming improvement of the company's current position on the market.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43354
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
krba_2016_dp.pdf 2.970Mb PDF View/Open None
krba_2016_op.docx 22.65Kb Unknown View/Open None
krba_2016_vp.docx 27.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account