Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Krba, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38274
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou konkurenceschopnosti vybrané společnosti působící na českém trhu v oblasti poskytování reklamních služeb. Cílem teoretické části bakalářské práce bylo zpracování literární rešerše na dané téma a následné vytvoření teoretických východisek pro zpracování části praktické. Ta obsahuje analýzu současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu včetně zhodnocení výsledků analýzy. V rámci této části práce byly využity vybrané strategické marketingové analýzy relevantní pro dané výzkumné téma. Součástí bakalářské práce jsou doporučení zaměřená na zlepšení současného stavu konkurenčního postavení vybrané společnosti na trhu. |
|
dc.format |
99 s. (154 574 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
Benchmarking
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
McKinsey 7S model
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterův model pěti konkurenčních sil
|
cs |
dc.subject |
Competition Analysis
|
en |
dc.subject |
Benchmarking
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
McKinsey 7S Model
|
en |
dc.subject |
PESTE Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter's Five Forces Analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Competitiveness of the Chosen Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pešková, Veronika |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis concentrates on the analysis of the competitiveness of a selected company providing advertising services in the Czech Republic. The aim of the theoretical part was to compile a literature research about competitiveness, and to form a theoretical basis for the practical part. Its goal was to analyze company's current market situation and to evaluate the results using the selected strategic marketing analysis relevant to the topic of competitiveness. The final part of the thesis is devoted to recommendations aiming improvement of the company's current position on the market. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43354
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account