dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Hofman, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T05:00:38Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3825
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování tak, aby ho vedl k opakovanému nákupu, směřujícímu ke zvýšení zisku. Analýzou různých kritérií věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje. |
cs |
dc.format |
54 s., 5 s. obr.příloh |
cs |
dc.format.extent |
1900030 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027 |
|
dc.subject |
věrnostní program
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
efektivita
|
cs |
dc.subject |
Benefit program
|
cs |
dc.subject |
marketingový nástroj
|
cs |
dc.subject |
loajalita
|
cs |
dc.subject |
ROI
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
loyalty program
|
en |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
effectiveness
|
en |
dc.subject |
Benefit program
|
en |
dc.subject |
retention
|
en |
dc.subject |
marketing tool
|
en |
dc.subject |
ROI
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.title |
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program) |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the loyalty program in business company Telefónica (O2 Benefit program) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2007-05-31 |
|
dc.date.vskp-available |
2027-05-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelors thesis address the loyalty program Benefit, of the Telefonica O2 Czech Republic a.s., respectively of its former legal entity, company Eurotel Praha spol s r.o. The aim of my Bachelors thesis was to identify whether such a loyalty program can be a supporting strategic marketing sales tool, which would be capable of not only keeping the existing customer, but also influencing his behavior, in order to lead him to repeated purchase, eventually contributing to increased revenue. By analyzing of several criteria of the program, I have tried to discover the effectiveness of this motivational tool. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4850
|
|
dc.date.assigned |
2007-01-15 |
|
utb.result.grade |
A |
|