Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program)

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Hofman, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-15T05:00:38Z
dc.date.issued 2007-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3825
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se věnuje analýze věrnostního programu Benefit, obchodní firmy Telefónica O2 Czech Republic a.s., respektivě jejího předchozího vlastníka - firmy Eurotel Praha spol. s r.o. Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda věrnostní program je takovým strategickým marketingovým nástrojem podpory prodeje, který dokáže nejen udržet stávajícího zákazníka, ale také ovlivnit jeho chování tak, aby ho vedl k opakovanému nákupu, směřujícímu ke zvýšení zisku. Analýzou různých kritérií věrnostního programu jsem se snažila zjistit efektivitu tohoto motivačního nástroje. cs
dc.format 54 s., 5 s. obr.příloh cs
dc.format.extent 1900030 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 11.05.2027
dc.subject věrnostní program cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject efektivita cs
dc.subject Benefit program cs
dc.subject marketingový nástroj cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject ROI cs
dc.subject motivace cs
dc.subject loyalty program en
dc.subject sales promotion en
dc.subject effectiveness en
dc.subject Benefit program en
dc.subject retention en
dc.subject marketing tool en
dc.subject ROI en
dc.subject motivation en
dc.title Analýza věrnostního programu v obchodní firmě Telefónica (O2 Benefit program) cs
dc.title.alternative Analysis of the loyalty program in business company Telefónica (O2 Benefit program) en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2007-05-31
dc.date.vskp-available 2027-05-11
dc.description.abstract-translated This Bachelors thesis address the loyalty program Benefit, of the Telefonica O2 Czech Republic a.s., respectively of its former legal entity, company Eurotel Praha spol s r.o. The aim of my Bachelors thesis was to identify whether such a loyalty program can be a supporting strategic marketing sales tool, which would be capable of not only keeping the existing customer, but also influencing his behavior, in order to lead him to repeated purchase, eventually contributing to increased revenue. By analyzing of several criteria of the program, I have tried to discover the effectiveness of this motivational tool. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 4850
dc.date.assigned 2007-01-15
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hofman_2007_bp.pdfBlocked 1.812Mb PDF View/Open
hofman_2007_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
hofman_2007_op.doc 72Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account