Analýza hlavních procesů ve společnosti Polycasa s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrabal, Martin
|
|
dc.contributor.author |
Mocová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:08Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38199
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce řeší problematiku řízení hlavních podnikových procesů ve vybrané společnosti z oblasti zpracovatelského průmyslu. V teoretické části se autorka zaměřuje na vymezení řízení procesů, kvality a pojmů potřebných pro pochopení celé problematiky, v neposlední řadě také možnosti analýzy procesů. Dále tato část specifikuje požadavky procesního řízení z pohledu požadavků norem ISO 9001 a přístupy k řízení kvality. Praktická část analyzuje vybranou společnost a její procesy, které tato firma považuje za hlavní. Pomocí vy-brané metody jsou zjištěny nedostatky v řízené dokumentaci. Závěr práce shrnuje nedostatky a obsahuje doporučení s návrhy možných řešení. |
|
dc.format |
81 s. (109 855) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
proces
|
cs |
dc.subject |
procesní řízení
|
cs |
dc.subject |
procesní analýza
|
cs |
dc.subject |
SIPOC
|
cs |
dc.subject |
řízení kvality
|
cs |
dc.subject |
process
|
en |
dc.subject |
process management
|
en |
dc.subject |
process analysis
|
en |
dc.subject |
SIPOC
|
en |
dc.subject |
quality management
|
en |
dc.title |
Analýza hlavních procesů ve společnosti Polycasa s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Main Processes in the Company Polycasa s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pivnička, Michal |
|
dc.date.accepted |
2016-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis solves problems of management of the main business processes in a selected company, which is engaged in the processing industry. For a complete understanding of the issue in the theoretical part the author focused on defining process management, quality management and concepts needed for understanding the whole issue, and also the possibilities of process analysis. Furthermore, this part also specifies the requirements of process management according to the ISO 9001 regulations and the approach of quality management. The practical part analyses the selected company and its processes, which are considered as major. By using one of these methods are found deficiencies in the documentation management The conclusion summarizes all the imperfections and contains a recommendation of a possible solutions. |
|
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Řízení výroby a kvality |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Production and Quality Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
System Engineering and Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
43150
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account