Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Andrýsková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:07Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38173
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této bakalářské práce bylo analyzování současného stavu nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin. K marketingovému výzkumu bylo využito dotazníkového šetření. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část obsahuje přehled poznatků získaných z literárních zdrojů řešících problematiku elektronického podnikání, elektronického obchodu a nákupního chování zákazníků. V části praktické je provedeno vyhodnocení současného stavu nákupního chování na internetu na základě dotazníku. Dále jsou na základě analýzy stanoveny rozdíly mezi vybranými věkovými skupinami. V závěru práce jsou definovány možné budoucí trendy týkající se vývoje nákupního chování na internetu u vybraných věkových kategorií. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
elektronické podnikání
|
cs |
dc.subject |
elektronický obchod
|
cs |
dc.subject |
chování zákazníků
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
e-business
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
customer behavior
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.title |
Analýza nákupního zákaznického chování na internetu u vybraných věkových skupin |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Buying Behaviour of Internet Users of Selected Age Groups |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor's thesis was to analyze the current state of buying behavior of internet users of selected age groups. The marketing research has been conducted by use of a questionnaire survey. The thesis is divided into two main parts. The theoretical part provides an overview of gained knowledge from literature sources for solving issues of e-business, e-commerce and buying behavior of consumers. In the practical part is an evaluation of the current state of buying behavior on the internet based on a questionnaire survey. Furthermore, based on an analysis were determined the differences between the selected age groups. In conclusion, there are defined possible future trends concerning the development of buying behavior on the internet users of selected age groups. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43098
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account