Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Zemčíková, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38155
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá povědomím o Fakultě managementu a ekonomiky, Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. První, teoretická část, popisuje neziskový sektor, marketing neziskového sektoru, dále prostředí, ve kterém se škola nachází na trhu, marketing a marketingový mix školy. Praktická část se věnuje představení školy a fakulty, analyzuje povědomí o fakultě prostřednictvím dotazníkových šetření a zpracování výsledků dosažených v analýze. |
|
dc.format |
72 s. (101 665 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
prostředí školy
|
cs |
dc.subject |
Non-profit sector
|
en |
dc.subject |
school marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.title |
Analýza povědomí o FaME mezi studenty středních škol ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Awareness of FaME amongst Secondary School Students in the Zlín Region |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Horáková, Monika |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the awareness of the Faculty of Management and Economics at Tomas Bata University in Zlín, amongst secondary school students in the Zlín region. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The first, theoretical part describes the non-profit sector and how it is marketed. The thesis then goes on to explain the environment in which the school is located in the market as well as the school´s marketing and marketing mix. The practical part introduces the school and the faculty and analyses the awareness of the faculty via a questionnaire survey and an adaptation of results achieved in the analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav ekonomie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43074
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
local.subject |
vysoké ekonomické školy
|
cs |
local.subject |
Zlín (Česko)
|
cs |
local.subject |
universities of economics
|
en |
local.subject |
Zlín (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account