Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Papadaki, Šárka
|
|
dc.contributor.author |
Pálková, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38146
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingem cestovního ruchu v oblasti hotelových služeb a jejím cílem je vytvoření projektu vedoucího ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelové sítě. Teoretická část popisuje problematiku týkající se konkurenceschopnosti, marketingu služeb se zaměřením na hotelové služby. Praktická část je zaměřená představení společnosti, na analýzu současného stavu hotelové sítě a analýzu největších konkurentů. V druhé polovině praktické části je na základě zjištěných výsledků a informací vytvořen projekt vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti celé hotelové sítě a je zaměřen na vytvoření organizační struktury a pevného motivačního i vzdělávacího programu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
107 s. (172 367) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
motivační program
|
cs |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
motivation program
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve the Competitiveness of Selected Hotel Network |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tučková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing of tourism in the hotel services and an objective of this thesis is to create a project aimed at increasing the competitiveness of the hotel network. The theoretical part describes the competitiveness and marketing services with a focus on the hotel services. The practical part is focused on the company´s introduce, analysis of current situation of hotel network and analysis the biggest competitors. In the second half of the practical part is based on results and information created the project aimed at increasing the competitive-ness of the hotel network. This project is focused on create an organizational structure and a fixed a motivational and educational program. The project is subject to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43063
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account