Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Papadaki, Šárka
dc.contributor.author Pálková, Leona
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38146
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingem cestovního ruchu v oblasti hotelových služeb a jejím cílem je vytvoření projektu vedoucího ke zvýšení konkurenceschopnosti hotelové sítě. Teoretická část popisuje problematiku týkající se konkurenceschopnosti, marketingu služeb se zaměřením na hotelové služby. Praktická část je zaměřená představení společnosti, na analýzu současného stavu hotelové sítě a analýzu největších konkurentů. V druhé polovině praktické části je na základě zjištěných výsledků a informací vytvořen projekt vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti celé hotelové sítě a je zaměřen na vytvoření organizační struktury a pevného motivačního i vzdělávacího programu. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 107 s. (172 367)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject Marketingový mix cs
dc.subject motivace cs
dc.subject motivační program cs
dc.subject competitiveness en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject motivation en
dc.subject motivation program en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti vybrané hotelové sítě
dc.title.alternative Project to Improve the Competitiveness of Selected Hotel Network
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Tučková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-26
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing of tourism in the hotel services and an objective of this thesis is to create a project aimed at increasing the competitiveness of the hotel network. The theoretical part describes the competitiveness and marketing services with a focus on the hotel services. The practical part is focused on the company´s introduce, analysis of current situation of hotel network and analysis the biggest competitors. In the second half of the practical part is based on results and information created the project aimed at increasing the competitive-ness of the hotel network. This project is focused on create an organizational structure and a fixed a motivational and educational program. The project is subject to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43063
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-15


Files in this item

Files Size Format View Description
pálková_2016_dp.pdf 1.948Mb PDF View/Open None
pálková_2016_op.docx 30.18Kb Unknown View/Open None
pálková_2016_vp.docx 29.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account