Projekt založení nového podnikatelského subjektu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt založení nového podnikatelského subjektu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Virglerová, Zuzana
dc.contributor.author Klapil, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.available 2016-11-28T11:43:05Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38140
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce bylo zpracovat projekt založení nového podnikatelského sub-jektu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část byla zpracována formou literární rešer-še a zabývá se podnikáním, podnikatelským plánem, analytickými nástroji uplatňovanými při zakládání podniků a marketingovým mixem. Analytická část práce byla provedena na základě průzkumu trhu, který probíhal jednak na základě dotazníkového šetření a jednak analýzou tržního prostředí. Získaná data byla zpracována v tabulkovém editoru a převedena do grafické podoby. Praktická část byla zpracována na základě teoretické části a cenné in-formace pro rozhodování byly získány pomocí analýzy trhu. V projektové částibyly zpraco-vány analýzy a kalkulace nákladů, služeb, tržeb a cashflow. Práce nabízí také možnosti roz-šiřování podnikání o další přidružené činnosti.
dc.format 132 574
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject podnik cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject založení společnosti cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject enterprise en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject company foundation en
dc.subject business plan en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt založení nového podnikatelského subjektu
dc.title.alternative The Project of Establishment of a New Business Entity
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis was to prepare a project for the establishment of a new business enti-ty. The work is divided into three parts. First, theoretical part was compiled as a literary research and deals with entrepreneurship, business plan, analytical tools applied when founding a new enterprise and marketing mix. The analytical part of the work was done on the basis of market research. The data were processed in a spreadsheet editor and convert-ed into graphic form. The practical part was prepared on the basis of a theoretical part and valuable information for decision-making were obtained by analyzing market. Work also offers possibilities for expanding business. The project part were prepared some analysis and were calculated prices, costs, services , sales and cash flow. Work also provides oppor-tunities for further business expansion and related activities.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 43055
utb.result.grade Fx
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
klapil_2016_dp.pdf 2.328Mb PDF View/Open None
klapil_2016_op.docx 29.66Kb Unknown View/Open None
klapil_2016_vp.docx 24.78Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account