Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Hrubčová, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37917
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl vytvořit projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku. Nedílnou součástí diplomové práce bylo použití marketingových analýz, které zkoumají soukromou zdravotnickou organizaci z pohledu makroprostředí, mezoprostředí a mikroprostředí a jsou shrnuty v analýze SWOT. Projekt byl sestaven na základě jak provedených analýz, tak i marketingového výzkumu ve zdravotnictví. Marketingový výzkum se zaměřoval na dvě skupiny respondentů, potenciálních klientů a potenciálních dárců a jak již bylo výše zmíněno u moderního marketingu, tím, že navážeme nejprve vztah s klienty a posléze navrhneme odpovídající služby a produkty, můžeme dosáhnout vysokého standardu uspokojení potřeb v návaznosti na přání klienta. Provedeným výzkumem byly zjištěny informace potřebné k navržení projektu pro získání nových klientů a dárců. Výsledky této práce umožňují zavedení nových služeb navazujících na hlavní cíl práce a rozšíření povědomí o soukromé zdravotnické organizaci. |
|
dc.format |
106, 40 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klienti
|
cs |
dc.subject |
dárci
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
soukromá zdravotnická organizace
|
cs |
dc.subject |
clients
|
en |
dc.subject |
donors
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
healthcare
|
en |
dc.subject |
private healthcare organization
|
en |
dc.title |
Projekt získání nových klientů a dárců pro soukromou kliniku |
|
dc.title.alternative |
The Project of Acquiring New Clients and Donors for a Private Clinic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this dissertation is a project to acquire new clients and donors for a private clinic. Integral parts of this dissertation were marketing analyses researching a private health care organization from the perspective of macro-environment, amid-environment and microenvironment. All perspectives are summarized using the SWOT analysis. The project was compiled based on undertaken analyses as well as on marketing research within health care. Marketing research was aimed on to two groups of responders. Those were potential clients and potential donors. As mentioned above with modern marketing we achieve a high standard of meeting all clients needs by creating a good relationship with them and proposing services and products needed. The research secured information necessary to design the project to attract new clients and donors.Outcomes of this dissertation enable bringing new services in to the praxis, which are linked to the main aim of the care provider. A broader awareness about the private health care organization is achieved also. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42714
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account