Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Chovancová, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:48Z |
|
dc.date.issued |
2016-04-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37902
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na literátní rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti. Praktická část se zaměřuje na zjištění aktuálního stavu konkurenceschopnosti ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou navrhnuty doporučení vedoucí k zlepšení stavu. Následně je vypracován návrh projektu eventových aktivit a jsou zhodnoceny jeho přínosy a rizika. |
|
dc.format |
99 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové řízení
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
Porter analýza
|
cs |
dc.subject |
Analýza konkurenceschopnosti
|
cs |
dc.subject |
Marketing Management
|
en |
dc.subject |
Event Marketing
|
en |
dc.subject |
Competitiveness
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
Porter Analysis
|
en |
dc.subject |
Analysis of competitivness
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Management Aimed at Competitiveness in the SmarTech Solutions, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tejkl, Radek |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis focus on marketing management aimed at competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. The theoretical part of my master thesis is to write up literature search focusing on the marketing management and competitivness. The practical part of my thesis focus on detection actual state of competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. Based on the results of the analysis are suggested recommendations to improve the state. Subsequently is developed the project of events activities and evaluates the benefits and risk. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42689
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account