Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Brázdilová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:46Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:46Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37876
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingové komunikace firmy Satturn Holešov spol. s r.o. Teoretická část diplomové práce se zaobírá reklamním plánem, který je součástí komunikační strategie, a oblastí veřejných zakázek. Analytickou částí je zjišťována současná situace marketingové komunikace, která poskytuje cenné informace pro vytvoření reklamního plánu pro produkt veřejného osvětlení. Hlavním cílem této práce je zpracování návrhu reklamního plánu na období 2016 2020. |
|
dc.format |
35 s. (110 651) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
reklamní plán
|
cs |
dc.subject |
veřejné osvětlení
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
advert
|
en |
dc.subject |
advertising plan
|
en |
dc.subject |
public illumination
|
en |
dc.subject |
situation analysis
|
en |
dc.title |
Reklamní plán na období 2016 - 2020 firmy SATTURN HOLEŠOV spol. s r.o |
|
dc.title.alternative |
Advertising Plan for the Period 2016 - 2020 in the Company SATTURN HOLEŠOV spol. s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Potočková, Gabriela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work is focused on the issue of marketing communication of company called Satturn Holešov spol. s r.o. Theoretical part of this master thesis deals with the issue of advertising plan as a part of communication strategy in company, and of public procurement. Contemporary marketing communication is described in analytic part that provides the valuable information for creating the advertising plan of public illumination. The aim of this work is to create advertising plan for the term 2016 2020. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42652
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account