Návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Vaculíková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37845
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je zpracovat návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji. Diplomová práce je složena ze tří stěžejních částí. V teoretické části jsou definovány poznatky vztahující se k problematice marketingové komunikace. V analytické části je představena společnost Continental Barum a zhodnocení současných komunikačních aktivit směrem k cílové skupině. Následně je provedena analýza konkurence, PESTEL a SWOT analýza. Závěrečná část je orientována na zpracování projektu marketingové komunikace za účelem efektivního oslovení vybrané cílové skupiny. Projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
127 s. (213 689 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
personální marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza konkurence
|
cs |
dc.subject |
PESTEL analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
personal marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
competition analysis
|
en |
dc.subject |
PESTEL analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Návrh komunikace společnosti Continental Barum zaměřený na oslovení studentů středních škol ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
The Proposal of Continental Barum Communication Focused on Addressing High School Students in Region Zlin |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mechl, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of this diploma thesis is to create a proposal of Continental Barum communication focused on addressing high school students in region Zlin. Diploma thesis is composed from three main parts. In theoretical part are defined findings related to matters of marketing communication. In analytical part is introduced company Continental Barum and assessment of current communication activities towards target group. Then there are carried out competition analysis, PESTEL and SWOT analysis. Final part of this diploma thesis is focused on creating a project of marketing communication in order to address chosen target group effectively. The project is submitted to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42615
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account