dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Halašková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:43Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37837
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Moravského Peněžního Ústavu spořitelního družstva. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části jsou shrnuty teoretické poznatky z oblasti marketingové komunikace a marketingu služeb. Praktická část je zaměřena na analýzu současného stavu marketingové komunikace pomocí analýzy komunikačního mixu, analýzy konkurence, PEST analýzy a SWOT analý-zy, která je rozpracována na IFE a EFE matici. Na základě poznatků získaných analýzou je vytvořen projekt na zlepšení marketingové komunikace, který je v závěru podroben nákla-dové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
projekt marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
Services Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
PEST Analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication Project
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace Moravského Peněžního Ústavu - spořitelního družstva |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project for the Moravský Peněžní Ústav - spořitelní družstvo |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
Master's thesis deals with marketing communication of Moravský Peněžní Ústav spoři-telní družstvo. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. In the theoretical part, theoretical knowledge in the field of marketing communication and services market-ing is summarized. The practical part is focused on analysing the current state of marketing communication by means of the communication mix analysis, competitor analysis, PEST analysis and SWOT analysis which is developed into IFE and EFE matrix. Based on the knowledge gained from analyses, the project is developed to improve marketing communi-cation. This project is subjected to cost, time and risk analysis in the end. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42604
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|