Projekt guerilla marketingu Základní umělecké školy Znojmo

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt guerilla marketingu Základní umělecké školy Znojmo

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Zábojníková, Irena
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:42Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37831
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je návrh kampaní, které využívají metod guerilla marketingu. Teore-tická část se zabývá moderními trendy v marketingu a samostatná kapitola je věnována gue-rilla marketingu. V praktické části je na úvod popsána Základní umělecká škola Znojmo, pro kterou jsou guerillové kampaně navrženy. Následuje SWOT analýza, analýza současné-ho stavu marketingu, analýza konkurence a dotazníkové šetření. Na základě poznatků z praktické části je vypracovaná projektová část, ve které jsou navrženy čtyři guerillové kampaně pro danou organizaci. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 101
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingová komunikace cs
dc.subject nové trendy cs
dc.subject guerilla marketing cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject Marketing communication en
dc.subject new trends en
dc.subject guerilla marketing en
dc.subject marketing analyzes en
dc.title Projekt guerilla marketingu Základní umělecké školy Znojmo
dc.title.alternative The Project of Guerilla Marketing in Základní umělecká škola Znojmo
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-25
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to form a proposal of guerilla marketing campaigns. Theoretical part deals with new marketing trends and guerilla marketing is described in separate chap-ter. The first section of practical part is dedicated to description of Základní umělecká ško-la Znojmo for which the guerilla campaigns are designed. After that follows SWOT analy-sis, an analysis of the current state of marketing communications of this organization, an analysis of competition and questionnaire survey. Based on the findings from practical part there is project part in which there are suggested four guerilla campaigns for the organiza-tions. The project undergoes cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42596
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
zábojníková_2016_dp.pdf 2.508Mb PDF View/Open None
zábojníková_2016_op.docx 29.68Kb Unknown View/Open None
zábojníková_2016_vp.docx 25.50Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account