Projekt guerilla marketingu Základní umělecké školy Znojmo
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Zábojníková, Irena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:42Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37831
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je návrh kampaní, které využívají metod guerilla marketingu. Teore-tická část se zabývá moderními trendy v marketingu a samostatná kapitola je věnována gue-rilla marketingu. V praktické části je na úvod popsána Základní umělecká škola Znojmo, pro kterou jsou guerillové kampaně navrženy. Následuje SWOT analýza, analýza současné-ho stavu marketingu, analýza konkurence a dotazníkové šetření. Na základě poznatků z praktické části je vypracovaná projektová část, ve které jsou navrženy čtyři guerillové kampaně pro danou organizaci. Projekt je podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
|
dc.format |
101 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nové trendy
|
cs |
dc.subject |
guerilla marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
new trends
|
en |
dc.subject |
guerilla marketing
|
en |
dc.subject |
marketing analyzes
|
en |
dc.title |
Projekt guerilla marketingu Základní umělecké školy Znojmo |
|
dc.title.alternative |
The Project of Guerilla Marketing in Základní umělecká škola Znojmo |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to form a proposal of guerilla marketing campaigns. Theoretical part deals with new marketing trends and guerilla marketing is described in separate chap-ter. The first section of practical part is dedicated to description of Základní umělecká ško-la Znojmo for which the guerilla campaigns are designed. After that follows SWOT analy-sis, an analysis of the current state of marketing communications of this organization, an analysis of competition and questionnaire survey. Based on the findings from practical part there is project part in which there are suggested four guerilla campaigns for the organiza-tions. The project undergoes cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42596
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account