Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bijota, Vlastimil
|
|
dc.contributor.author |
Brzobohatá, Kamila
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:41Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37812
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz svítidla, s. r. o. Práce se skládá ze tří částí teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se mikro, malých a středních podniků, jejich marketingu, marketingového plánování a marketingového plánu. V praktické části je představení společnosti a vypracovaná situační analýza, která popisuje současný stav společnosti. V projektové části je vypracován marketingový plán, pro tento plán jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou rozpracovány do akčních programů. Projekt byl na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
106 s. (26 269 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
situační analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingové cíle
|
cs |
dc.subject |
marketingové strategie
|
cs |
dc.subject |
akční programy
|
cs |
dc.subject |
Marketing Plan
|
en |
dc.subject |
Situation Analysis
|
en |
dc.subject |
Marketing Aims
|
en |
dc.subject |
Marketing Strategy
|
en |
dc.subject |
Action Plans
|
en |
dc.title |
Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Plan for Company 60. cz - svítidla, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vaněk, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this diploma thesis is to propose a project of a marketing plan for company 60.cz svítidla, s. r. o. The thesis is divided into three main parts theoretical, practical and project part. The theoretical part presents the theoretical knowledge of micro, small and medium enterprises, their marketing, marketing planning and marketing plan. In the practical part there is discussed situational analysis that describes the current status of the company. The project part contents marketing plan, for this plan there are goals and strategies which are systematized into the actions plans. The project was finally subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
42569
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account