Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bijota, Vlastimil
dc.contributor.author Brzobohatá, Kamila
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:41Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37812
dc.description.abstract Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz svítidla, s. r. o. Práce se skládá ze tří částí teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se mikro, malých a středních podniků, jejich marketingu, marketingového plánování a marketingového plánu. V praktické části je představení společnosti a vypracovaná situační analýza, která popisuje současný stav společnosti. V projektové části je vypracován marketingový plán, pro tento plán jsou stanoveny cíle a strategie, které jsou rozpracovány do akčních programů. Projekt byl na závěr podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 106 s. (26 269 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketingový plán cs
dc.subject situační analýza cs
dc.subject marketingové cíle cs
dc.subject marketingové strategie cs
dc.subject akční programy cs
dc.subject Marketing Plan en
dc.subject Situation Analysis en
dc.subject Marketing Aims en
dc.subject Marketing Strategy en
dc.subject Action Plans en
dc.title Projekt marketingového plánu pro společnost 60.cz - svítidla, s.r.o.
dc.title.alternative The Project of Marketing Plan for Company 60. cz - svítidla, s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-23
dc.description.abstract-translated The main goal of this diploma thesis is to propose a project of a marketing plan for company 60.cz svítidla, s. r. o. The thesis is divided into three main parts theoretical, practical and project part. The theoretical part presents the theoretical knowledge of micro, small and medium enterprises, their marketing, marketing planning and marketing plan. In the practical part there is discussed situational analysis that describes the current status of the company. The project part contents marketing plan, for this plan there are goals and strategies which are systematized into the actions plans. The project was finally subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 42569
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
brzobohatá_2016_dp.pdf 1.314Mb PDF View/Open None
brzobohatá_2016_op.docx 25.30Kb Unknown View/Open None
brzobohatá_2016_vp.docx 23.91Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account