Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

DSpace Repository

Language: English čeština 

Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company

Show full item record

No preview available
Title: Improving Competitiveness in Service Through Customer Satisfaction in ABC Company
Author: Nguyen, Luong Hoang Lien
Advisor: Pilík, Michal
Abstract: Turistický průmysl výrazně přispívá k růstu Vietnamské ekonomiky. Přímá podpora státu a rostoucí počet turistů dělá toto odvětví atraktivní jak pro investory, tak pro podnikatele. Konkurence na trhu ve Vietnamu roste silně z důvodu zapojování nadnárodních firem a globalizace. Z těchto důvodů by měly mít firmy plány pro udržení zákazníků a pro posílení svých konkurenčních výhod, za účelem předstihnutí svých konkurentů a zvýšení zisku, v tomto rozvíjejícím se průmyslu. Cílem předkládané diplomové práce je návrh systému měření spokojenosti zákazníka pro vybraný hotel, který je pobočkou společnosti ABC. Současně s vyhodnocením současné situace je provedena analýza PESTLE a SWOT, a to za účelem identifikace silných a slabých stránek, zdrojů příležitostí a ohrožení. Výsledkem práce je návrh jak měřit spoko-jenost hostů, vymezení klíčových atributů, které ovlivňují zákaznickou spokojenost a jejich vyžití za účelem zlepšení konkurenceschopnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/37780
Date: 2016-02-15
Availability: Bez omezení
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management and Marketing
Grade for thesis and defense: B 42526


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
nguyen_2016_dp.pdf 2.496Mb PDF View/Open None
nguyen_2016_op.docx 25.67Kb Unknown View/Open None
nguyen_2016_vp.docx 24.39Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account