Grafická realizace výstavního projektu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Eliška, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Staňková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:30Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37717
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část se zabývá sociálními, psychologickými a vizuálními aspekty restaurací rychlého občerstvení. V první kapitole vymezuji základní pojmy, historická pojítka, která se váží k rychlému občerstvení, uvádím hlavní aspekty mcdonaldizace a v poslední řadě se zabývám přitažlivou sílou fastfoodů. Druhá část je věnována třem nejúspěšnějším fastfoodům na světě McDonald's, KFC, Subway. Nejprve nahlížím do historie každého z těchto řetězců a následně představuji vizuální komunikaci každého z nich. V praktické části představuji vývoj reálného výstavního projektu Who First na milánském týdnu designu, který byl založen na multioborové týmové spolupráci. Zaměřuji se jak na grafickou, tak i organizační sféru, která probíhala ve spolupráci s BcA. Veronikou Hrabcovou. |
|
dc.format |
84 s. (106985 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Fast food
|
cs |
dc.subject |
junk food
|
cs |
dc.subject |
Franchising
|
cs |
dc.subject |
rychlé občerstvení
|
cs |
dc.subject |
McDonald's
|
cs |
dc.subject |
mcdonaldizace
|
cs |
dc.subject |
KFC
|
cs |
dc.subject |
Subway
|
cs |
dc.subject |
design
|
cs |
dc.subject |
vizuální komunikace
|
cs |
dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
logo
|
cs |
dc.subject |
logotyp
|
cs |
dc.subject |
plakát
|
cs |
dc.subject |
reklamní agentura
|
cs |
dc.subject |
Ventura Lambrate
|
cs |
dc.subject |
WHO FIRST?
|
cs |
dc.subject |
Fast food
|
en |
dc.subject |
junk food
|
en |
dc.subject |
Franchising
|
en |
dc.subject |
McDonald's
|
en |
dc.subject |
KFC
|
en |
dc.subject |
Subway
|
en |
dc.subject |
design
|
en |
dc.subject |
visual comunication
|
en |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
logo
|
en |
dc.subject |
logotype
|
en |
dc.subject |
poster
|
en |
dc.subject |
advertising agency
|
en |
dc.subject |
Ventura Lambrate
|
en |
dc.subject |
WHO FIRST?
|
en |
dc.title |
Grafická realizace výstavního projektu |
|
dc.title.alternative |
Graphic Solution of an Exhibition Project |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vodička, Richard |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis in its theoretical part deals with social, psychological and visual aspects of fastfood restaurants. First, the diploma thesis defines a proper terminology; afterwards it looks into means of historical connections and offers a theoretical framework of the process of "McDonadlization". Finally, the thesis discusses the logic of irresistibility of fastfoods. Next, the thesis introduces the most successful fastfood chains in the world: McDonald's, KFC and Subway. Special attention is paid to their histories and corporate identities. In its practical part the thesis introduces an exhibition project Who First, presented during the Milan Design Week. The final exhibition is a result of multidepartment cooperation. The practical part of thesis introduces graphic design solutions of exhibition proposed by the author BcA. Barbora Stankova and co-author BcA. Veronika Hrabcova. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
42368
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account