Aplikace pro tablet jako učební pomůcka
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Krutil, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Kolovrátková, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:30Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:30Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37706
|
|
dc.description.abstract |
Tablet jako didaktická pomůcka na základních školách je aktuální, hojně diskutované téma. Otázky rodičů i mediálních kritiků však zůstávají nezodpovězeny a ve společnosti se vytváří prostor pro spekulace. Ministerstvo školství přesto aktivně zavádí tablety do výuky na základních školách. Tato diplomová práce na vzniklou situaci odpovídá a navrhuje praktické řešení ve vybrané specifické oblasti vzdělávání vlastivědě. V první části práce je aplikace jako didaktická pomůcka teoreticky ukotvena, a to v diskurzu mediálních teorií a sociálních dopadů, stavu aktuální nabídky trhu a v kontextu legislativního systému základního vzdělávání. V druhé části je na základě zjištěných zásad, limitací, cílů a kritérií graficky navržena aplikace pro tablet, která si klade za cíl plnohodnotné naplnění vzdělávací funkce učební pomůcky. |
|
dc.format |
110 s. (179 735 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Aplikace
|
cs |
dc.subject |
tablet
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
RVP
|
cs |
dc.subject |
ŠVP
|
cs |
dc.subject |
vlastivěda
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
první stupeň
|
cs |
dc.subject |
člověk a jeho svět
|
cs |
dc.subject |
lidé a čas
|
cs |
dc.subject |
nová technologie
|
cs |
dc.subject |
mediální teorie
|
cs |
dc.subject |
McLuhan
|
cs |
dc.subject |
Rogers
|
cs |
dc.subject |
inovace
|
cs |
dc.subject |
komunikační medium
|
cs |
dc.subject |
výuka
|
cs |
dc.subject |
pátá třída
|
cs |
dc.subject |
interaktivita
|
cs |
dc.subject |
vyučování
|
cs |
dc.subject |
učební pomůcka
|
cs |
dc.subject |
didaktická pomůcka
|
cs |
dc.subject |
časová osa
|
cs |
dc.subject |
mediální teorie
|
cs |
dc.subject |
Applications
|
en |
dc.subject |
tablet
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
educational program
|
en |
dc.subject |
FEP
|
en |
dc.subject |
SEP
|
en |
dc.subject |
history
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.subject |
the first grade
|
en |
dc.subject |
man and his world
|
en |
dc.subject |
people and time
|
en |
dc.subject |
new technologies
|
en |
dc.subject |
McLuhan
|
en |
dc.subject |
Rogers
|
en |
dc.subject |
innovation
|
en |
dc.subject |
communication media
|
en |
dc.subject |
teaching
|
en |
dc.subject |
fifth grade
|
en |
dc.subject |
interactivity
|
en |
dc.subject |
teaching tool
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
timeline
|
en |
dc.subject |
media theory
|
en |
dc.title |
Aplikace pro tablet jako učební pomůcka |
|
dc.title.alternative |
Tablet App as an Auxiliary Tool |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Stadlerová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The use of tablet computers as educational tools in Primary Schools is a controversial but under researched topic. Stakeholders, including educators and parents, are left with many unanswered questions in this area. Despite the ongoing uncertainty, the Ministry of Education of the Czech Republic is proceeding with its planned rollout of tablets into schools. This Diploma thesis proposes to discuss some of the outstanding questions and offers a practical answer in a form of an educational software app. First, the thesis will introduce a theoretical framework of tablets situated in the discourse of legal system of Ministry of Education and media theory and its consequences. Second, the thesis will undertake market research of current educational app offers and an analysis of pupil's art preferences. Third, the thesis will conclude with suggested solutions in a form of graphic design proposal of software app as an educational tool. |
|
dc.description.department |
Ateliér Grafický design |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Grafický design |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Graphic Design |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
MgA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
42351
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account