Proměny rodičovské autority
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Zábojníková, Silvie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:29Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:29Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37704
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá proměnami rodičovské autority. Teoretická část se zamýšlí nad vymezením základních pojmů jako je rodina, výchova a autorita. Pokouší se zjistit, jak se dnešní rodina proměnila, jaké rodiče používají výchovné styly a jaké jsou používané od-měny a tresty. Dále se zaměřuje na to, jaké druhy autorit známe a na autoritu v rodině. Praktická část se za pomoci kvantitativního výzkumu a dotazníkového šetření zaměřuje na zjištění, co si rodiče myslí o autoritě a jestli se za autoritu u svých dětí pokládají. Dále zjišťuje, jak rodiče své děti vychovávají, jaké výchovné styly používají, zda a jak děti trestají. |
|
dc.format |
70 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Autorita
|
cs |
dc.subject |
odměny
|
cs |
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
rodiče
|
cs |
dc.subject |
tresty
|
cs |
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
výchovné styly
|
cs |
dc.subject |
Authority
|
en |
dc.subject |
rewards
|
en |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
parents
|
en |
dc.subject |
punishment
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
educational styles
|
en |
dc.title |
Proměny rodičovské autority |
|
dc.title.alternative |
The Transformations of Parental Authority |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petr Šafránková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2016-06-10 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor´s work looks into the transformation of parental authority. The theoretical part of this work thinks about definition of basic terms, such as family, education and authority. It tries to find out changing of present-day family, educational styles, rewards and punishment. It concentrates also the different kinds of authority and authority in a family. In practical part of this work there is a result of parental thinking about authority. This result follows from the guantitative research and the questionnaire investigation. It detects also how parents bring up their children, which educational styles parents use, and if they use rewards and punishment. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42344
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account