Vysokoškolské studium ošetřovatelství z pohledu absolventů gymnázií
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Snopek, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Plisková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:28Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:28Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37688
|
|
dc.description.abstract |
Akademická půda i klinické prostředí v nemocnicích jsou náročnou oblastí, kde studenti zakouší stres, který může být vystupňován až v chronickou úzkost. Klinické prostředí je pak studenty popisováno jako nejvíce stresující záležitost při studiu ošetřovatelství. Významnou strategií pro snížení studentské úzkosti a k podpoře efektivní adaptace je vytvoření propojeného a funkčního systému mentorů a studentských týmů, supervizorů a vytvoření pozitivního pracovního prostředí. |
|
dc.format |
106 s. (22 872 slov) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Studium ošetřovatelství
|
cs |
dc.subject |
klinická praxe
|
cs |
dc.subject |
studenti ošetřovatelství
|
cs |
dc.subject |
klinické výukové prostředí
|
cs |
dc.subject |
stres
|
cs |
dc.subject |
úzkost
|
cs |
dc.subject |
intervenční strategie
|
cs |
dc.subject |
Theoretical nursing studies
|
en |
dc.subject |
clinical practice
|
en |
dc.subject |
nursing students
|
en |
dc.subject |
clinical learning environment
|
en |
dc.subject |
stress
|
en |
dc.subject |
anxiety
|
en |
dc.subject |
intervention strategies
|
en |
dc.title |
Vysokoškolské studium ošetřovatelství z pohledu absolventů gymnázií |
|
dc.title.alternative |
University Studies of Nursing from the Perspective of Grammar School Graduates |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jirkovský, Daniel |
|
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
Theoretical nursing studies and clinical training might be really demanding and stressful for many students. Clinical practice performed in hospitals is the larger part of nursing education. Furthermore, nursing undergraduate students have been describing clinical practice as one of the most stressful and anxiety producing components of the whole nursing program. The role of clinical supervison, nurse teachers, pairs of undregraduate students supervising one another and positive clinical learning environment belong to significant and interventional strategies decreasing nursing students´stress and anxiety. |
|
dc.description.department |
Ústav zdravotnických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Všeobecná sestra |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
General Nursing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ošetřovatelství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Nursing |
en |
dc.identifier.stag |
42327
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
local.subject |
vysokoškolské studium
|
cs |
local.subject |
ošetřovatelství
|
cs |
local.subject |
psychická zátěž
|
cs |
local.subject |
college study
|
en |
local.subject |
nursing
|
en |
local.subject |
mental strain
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account