Informovanost studentů pomáhajících profesí o supervizi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Informovanost studentů pomáhajících profesí o supervizi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaško, Michaela
dc.contributor.author Valášková, Gabriela
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:24Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:24Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37647
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je zjistit, do jaké míry jsou studenti pomáhajících profesí seznámeni se supervizí. Práce je rozdělena na dvě části, a to na část teoretickou a praktickou. V teoretické části vymezuje problematiku supervize a výčet základních pojmů z této oblasti. Dále pak charakterizuje pomáhající profese a pomáhající pracovníky. Praktická část odpovídá na hlavní výzkumnou otázku "Jak jsou studenti pomáhajících profesí informováni o supervizi?". Dále zjišťuje, zda studenti znají supervizi z teoretického nebo i z praktického hlediska, a jaké jsou jejich postoje k supervizi. Pro dosažení cíle práce je použita kvantitativní metoda sběru dat formou dotazníkového šetření. V závěru práce jsou prezentovány a interpretovány výsledky výzkumu.
dc.format 65 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject supervize cs
dc.subject supervizor cs
dc.subject supervizant cs
dc.subject pomáhající profese cs
dc.subject pomáhající pracovník cs
dc.subject supervision en
dc.subject supervizor en
dc.subject supervised en
dc.subject helping professions en
dc.subject helping worker en
dc.title Informovanost studentů pomáhajících profesí o supervizi
dc.title.alternative The Awareness of Supervision in Students of Helping Professions
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Haburajová Ilavská, Lenka
dc.date.accepted 2016-06-10
dc.description.abstract-translated The subject of this bachelor thesis is to determine, to what extent the students of the helping professions, are familiar with the concept of supervision. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the issues of supervision and a list of basic concepts in this area. Furthermore, it characterizes the helping professions and the helping workers. The practical part analyzes the information obtained from the questionnaire survey. Answers the qustion of whether students of the helping professions are adequately informed about the supervision and whether they understand and it from a theoretical or a practical point of view. Also, what are their view of the supervision. At the end of this thesis is shown and analysed the survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42283
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject informovanost cs
local.subject vysokoškolští studenti cs
local.subject sociální pedagogika cs
local.subject ošetřovatelství cs
local.subject zdravotně-sociální péče cs
local.subject awareness en
local.subject college students en
local.subject social pedagogy en
local.subject nursing en
local.subject medical social care en


Files in this item

Files Size Format View Description
valášková_2016_dp.pdf 3.392Mb PDF View/Open None
valášková_2016_op.docx 21.13Kb Unknown View/Open None
valášková_2016_vp.pdf 202.4Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account