dc.contributor.advisor |
Martincová, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Václavíková, Jarmila
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:23Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:23Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37642
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá činností školních metodiků prevence a zkoumá prevenci ve školním prostředí. První, teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na prevenci, druhá pojednává o systému školské primární prevence a třetí se zabývá prací školního metodika prevence a tvorbou minimálního preventivního programu. Navazující praktická část se pomocí kvalitativního výzkumného šetření zaměřuje na práci školních metodiků prevence. Úkolem výzkumné metody je pomocí rozhovorů zjistit, jak metodici provádějí prevenci na škole, a jak předcházejí vzniku rizikového chování na základních školách. |
|
dc.format |
82 s. (116 749 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Prevence
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
školní metodik prevence
|
cs |
dc.subject |
minimální preventivní program
|
cs |
dc.subject |
rizikové chování
|
cs |
dc.subject |
Prevention
|
en |
dc.subject |
primary prevention
|
en |
dc.subject |
prevention methodologist
|
en |
dc.subject |
minimal preventive programe
|
en |
dc.subject |
risk behaviour
|
en |
dc.title |
Preventivní programy na 2. stupni základních škol ve Zlíně |
|
dc.title.alternative |
Prevention Programmes in Upper Primary Schools in Zlín |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the activities of prevention methodologists at schools and explores prevention in the school environment. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part consists of three sections. The first section focuses on prevention, the next one deals with the system of school primary prevention, and the third one explores the work of prevention methodologist at school and the creation of minimal preventive programme. The following practical part focuses on the work of prevention methodologists at school using the qualitative research. The aim of the research method is, using interviews, to discover how implement prevention at school, and how to prevent formation of risk behaviour. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42275
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-27 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
školní metodici prevence
|
cs |
local.subject |
primární prevence (sociální problémy)
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
methodologist of school prevention
|
en |
local.subject |
primary prevention (social problems)
|
en |