Preventivní programy na 2. stupni základních škol ve Zlíně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Preventivní programy na 2. stupni základních škol ve Zlíně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Martincová, Jana
dc.contributor.author Václavíková, Jarmila
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:23Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37642
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá činností školních metodiků prevence a zkoumá prevenci ve školním prostředí. První, teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na prevenci, druhá pojednává o systému školské primární prevence a třetí se zabývá prací školního metodika prevence a tvorbou minimálního preventivního programu. Navazující praktická část se pomocí kvalitativního výzkumného šetření zaměřuje na práci školních metodiků prevence. Úkolem výzkumné metody je pomocí rozhovorů zjistit, jak metodici provádějí prevenci na škole, a jak předcházejí vzniku rizikového chování na základních školách.
dc.format 82 s. (116 749 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Prevence cs
dc.subject primární prevence cs
dc.subject školní metodik prevence cs
dc.subject minimální preventivní program cs
dc.subject rizikové chování cs
dc.subject Prevention en
dc.subject primary prevention en
dc.subject prevention methodologist en
dc.subject minimal preventive programe en
dc.subject risk behaviour en
dc.title Preventivní programy na 2. stupni základních škol ve Zlíně
dc.title.alternative Prevention Programmes in Upper Primary Schools in Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Polepilová, Renata
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the activities of prevention methodologists at schools and explores prevention in the school environment. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical part consists of three sections. The first section focuses on prevention, the next one deals with the system of school primary prevention, and the third one explores the work of prevention methodologist at school and the creation of minimal preventive programme. The following practical part focuses on the work of prevention methodologists at school using the qualitative research. The aim of the research method is, using interviews, to discover how implement prevention at school, and how to prevent formation of risk behaviour.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42275
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject prevence sociálně patologických jevů cs
local.subject školní metodici prevence cs
local.subject primární prevence (sociální problémy) cs
local.subject pathological social phenomena prevention en
local.subject methodologist of school prevention en
local.subject primary prevention (social problems) en


Files in this item

Files Size Format View Description
václavíková_2016_dp.pdf 1.944Mb PDF View/Open None
václavíková_2016_op.docx 52.10Kb Unknown View/Open None
václavíková_2016_vp.docx 16.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account