Pohled učitelů a žáků na inkluzivní vzdělávání
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Šlajs, Zdeněk
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37635
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na inkluzivní vzdělávání. V teoretické části je popsána a vysvětlena inkluzivní edukace. Praktická část je zaměřena na výzkum konkrétních základních škol, které se rozhodli spolupracovat při této bakalářské práci. Zjišťovali jsme pomocí dotazníkového šetření názory a hodnocení pedagogů a žáků na míru inkluze na jejich základních školách. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
inkluzivní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
inkluze
|
cs |
dc.subject |
základní škola
|
cs |
dc.subject |
pedagog
|
cs |
dc.subject |
intaktní
|
cs |
dc.subject |
žáci se speciálními vzdělávacími potřebami
|
cs |
dc.subject |
edukace
|
cs |
dc.subject |
inkluzive education
|
en |
dc.subject |
inkluzive
|
en |
dc.subject |
primary school
|
en |
dc.subject |
teacher
|
en |
dc.subject |
intact
|
en |
dc.subject |
students with special educationally needs
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.title |
Pohled učitelů a žáků na inkluzivní vzdělávání |
|
dc.title.alternative |
The Opinions of Teachers and Students on Inclusive Education |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Petr Šafránková, Anna |
|
dc.date.accepted |
2016-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor´s work is almed on inklusive education. Inkluzive education is explaining and describing in theoretical section. Practical section look for a solution selected primary schools, which they decided cooperation on this bachelor thesis. We investigated by questionnaire opinions and evaluations of teachers and students about inkluzive rate in their primary schools. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42268
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-25 |
|
local.subject |
základní školství
|
cs |
local.subject |
elementary schooling
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account