dc.contributor.advisor |
Andrysová, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Silná, Zuzana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:21Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:21Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37621
|
|
dc.description.abstract |
V bakalářské práci jsme se zaměřili na problematiku žáků s narušenou komunikační schopností v běžné základní škole. Sledovali jsme vliv prostředí na tyto žáky. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zaměřujeme hlavně na charakteristiku žáka, komunikaci, řeč, narušenou komunikační schopnost, společnost a prostředí jak školní tak rodinné. Praktická část je zpracována na základě výsledků dotazníků ze tří základních škol v Otrokovicích, které jsou určeny pro pedagogické pracovníky těchto škol a rodiče žáků. Zde jsme se zaměřili hlavně na to z jakých sociální a rodinných poměrů žák s narušenou komunikační schopností pochází, jaký má na něj vliv rodinné prostředí, školní prostředí a společnost. |
|
dc.format |
79 s. (90 497 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
narušená komunikační schopnost
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
žák
|
cs |
dc.subject |
řeč
|
cs |
dc.subject |
společnost
|
cs |
dc.subject |
školní prostředí
|
cs |
dc.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
interakce
|
cs |
dc.subject |
impaired communication ability
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
pupil
|
en |
dc.subject |
speech
|
en |
dc.subject |
society
|
en |
dc.subject |
school environment
|
en |
dc.subject |
family environment
|
en |
dc.subject |
interaction
|
en |
dc.title |
Vliv prostředí na žáka s narušenou komunikační schopností |
|
dc.title.alternative |
The Influence of the Environment on a Pupil with a Communication Disorder |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Martincová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this thesis, we focused on the problems of pupils with impaired communication ability in the primary school. We watched the influence of environment on these pupils. The work is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part will focus mainly on the characteristics of the pupil, communication, speech, impaired communication abilities, society and the environment of both school and family. The practical part is based on the results of questionnaires from three primary schools in Otrokovice, which are intended for teachers of these schools and parents. Here we focused mainly on from which social and family relationships a pupil with impaired communication abilities comes from, what is the influence of family environment, school environment and society. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42252
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
narušená komunikační schopnost
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
communication disorder
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |