dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Navrátil, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:14Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37552
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové strategie. V praktické části je představeno samotné Fitness centrum, včetně jeho struktury marketingového mixu a analýzy SWOT i s následnou analýzou okolní konkurence. Následuje dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků FS, které bylo umístěné na oficiální Facebookové stránce Fitness Sokol Olomouc. Na základě výsledků tohoto šetření jsou navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů a zvýšení návštěvnosti. |
|
dc.format |
87 s. (103 178 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
služby
|
cs |
dc.subject |
fitness
|
cs |
dc.subject |
FS
|
cs |
dc.subject |
Fitness Sokol
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
fitness centrum
|
cs |
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové zkoumání
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management/Marketing vztahů
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
services
|
en |
dc.subject |
fitness
|
en |
dc.subject |
FS
|
en |
dc.subject |
Fitness Sokol
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
fitness center
|
en |
dc.subject |
sales support
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
quantitive research
|
en |
dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.title |
A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of Fitness Sokol Olomouc |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Valíková, Daniela |
|
dc.date.accepted |
2016-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The primary aim of my thesis is to discover the level of satisfaction of Fitness Sokol customers and suggest possible measures which can be applied to increase not only satisfaction, but also turnout of the fitness centre. The theoretical part begins with the characterization of services and puts them in connection with fitness sector, moreover includes introduction into marketing mix, SWOT analysis and marketing strategies. The practical part contains the introduction of Fitness Sokol including its structure and continues with marketing mix and detailed SWOT analysis and the analysis of surrounding competition, which are followed by questionnaire survey about the customer satisfaction placed on the official Facebook page Fitness Sokol Olomouc. Based on the results obtained from the research, the best possible measures are taken into consideration and suggested to increase the turnout ale clientele satisfaction. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
42154
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-05-06 |
|
local.subject |
marketing sportu
|
cs |
local.subject |
Olomouc (Česko)
|
cs |
local.subject |
sports marketing
|
en |
local.subject |
Olomouc (Czechia)
|
en |