A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

DSpace Repository

Language: English čeština 

A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Navrátil, Dominik
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:14Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:14Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37552
dc.description.abstract Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost návštěvníků se službami tohoto Fitness centra a navrhnout opatření vedoucí nejen ke zvýšení spokojenosti, ale i ke zvýšení návštěvnosti tohoto Fitness centra. Teoretická část začíná popisem toho, co jsou to vlastně služby a dává je do souvislosti s fitness sektorem, dale zahrnuje také představení (popis) marketingového mixu, swot analýzy a marketingové strategie. V praktické části je představeno samotné Fitness centrum, včetně jeho struktury marketingového mixu a analýzy SWOT i s následnou analýzou okolní konkurence. Následuje dotazníkové šetření o spokojenosti zákazníků FS, které bylo umístěné na oficiální Facebookové stránce Fitness Sokol Olomouc. Na základě výsledků tohoto šetření jsou navržena opatření vedoucí ke zvýšení spokojenosti klientů a zvýšení návštěvnosti.
dc.format 87 s. (103 178 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject strategie cs
dc.subject služby cs
dc.subject fitness cs
dc.subject FS cs
dc.subject Fitness Sokol cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject fitness centrum cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject kvantitativní výzkum cs
dc.subject dotazníkové zkoumání cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject CRM cs
dc.subject Customer Relationship Management/Marketing vztahů cs
dc.subject marketing en
dc.subject strategy en
dc.subject services en
dc.subject fitness en
dc.subject FS en
dc.subject Fitness Sokol en
dc.subject marketing mix en
dc.subject customer en
dc.subject competition en
dc.subject fitness center en
dc.subject sales support en
dc.subject marketing research en
dc.subject quantitive research en
dc.subject questionnaire survey en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject CRM en
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.title A Marketing Strategy for Fitness Sokol Olomouc
dc.title.alternative Marketing Strategy of Fitness Sokol Olomouc
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Valíková, Daniela
dc.date.accepted 2016-06-13
dc.description.abstract-translated The primary aim of my thesis is to discover the level of satisfaction of Fitness Sokol customers and suggest possible measures which can be applied to increase not only satisfaction, but also turnout of the fitness centre. The theoretical part begins with the characterization of services and puts them in connection with fitness sector, moreover includes introduction into marketing mix, SWOT analysis and marketing strategies. The practical part contains the introduction of Fitness Sokol including its structure and continues with marketing mix and detailed SWOT analysis and the analysis of surrounding competition, which are followed by questionnaire survey about the customer satisfaction placed on the official Facebook page Fitness Sokol Olomouc. Based on the results obtained from the research, the best possible measures are taken into consideration and suggested to increase the turnout ale clientele satisfaction.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 42154
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-05-06
local.subject marketing sportu cs
local.subject Olomouc (Česko) cs
local.subject sports marketing en
local.subject Olomouc (Czechia) en


Files in this item

Files Size Format View Description
navrátil_2016_dp.pdf 1.834Mb PDF View/Open None
navrátil_2016_op.doc 49.5Kb Unknown View/Open None
navrátil_2016_vp.doc 49Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account