Vliv počítačových her na osoby ve středním věku

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv počítačových her na osoby ve středním věku

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Fryštacká, Šárka
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:14Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:14Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37551
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vlivem počítačových her na dospělé jedince a případným působením hraní počítačových her na jejich soukromý život a zdraví. Teoretická část pojednává o vzniku a vývoji počítačových her, definuje obecnou závislost a její shodné prvky se závislostí na počítačových hrách. Jsou zde uvedena možná zdravotní a sociální rizika, ale také nesporná pozitiva. Cílem praktické části bylo s pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak často se respondenti věnují hraní počítačových her a jak na toto chování reaguje jejich nejbližší okolí. Dotazovaní odpovídali, zda mají povědomí o možné závislosti na počítači a kam by se mohli obrátit pro případnou pomoc.
dc.format 57 s. (80 000 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Počítačová hra cs
dc.subject závislost cs
dc.subject prevence cs
dc.subject střední věk cs
dc.subject vliv cs
dc.subject hraní her cs
dc.subject Computer games en
dc.subject addiction en
dc.subject prevention en
dc.subject middle age en
dc.subject influence en
dc.subject playing games en
dc.title Vliv počítačových her na osoby ve středním věku
dc.title.alternative The Influence of Gaming on the Middle Age Population
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Karger, Tomáš
dc.date.accepted 2016-06-03
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis discusses influence of computer gaming to adults and possible impact to their personal life and health. In theoretical part, there are facts about origin and development of computer games, definition of general addiction and its similarities with addiction to computer gaming. Potential health and social risks, but on the other side also the positives are mentioned in this part. Practical part deals with findings of frequency of computer gaming and impact of this behavior to their closest neighborhood. Respondents also referd about their knowledge of gaming addiction and who they could contact in case of required help.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42153
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject počítačové hry cs
local.subject dospělí cs
local.subject computer games en
local.subject adults en


Files in this item

Files Size Format View Description
fryštacká_2016_dp.pdf 3.102Mb PDF View/Open None
fryštacká_2016_op.pdf 218.9Kb PDF View/Open None
fryštacká_2016_vp.docx 18.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account