Vliv počítačových her na osoby ve středním věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Fryštacká, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37551
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem počítačových her na dospělé jedince a případným působením hraní počítačových her na jejich soukromý život a zdraví. Teoretická část pojednává o vzniku a vývoji počítačových her, definuje obecnou závislost a její shodné prvky se závislostí na počítačových hrách. Jsou zde uvedena možná zdravotní a sociální rizika, ale také nesporná pozitiva. Cílem praktické části bylo s pomocí dotazníkového šetření zjistit, jak často se respondenti věnují hraní počítačových her a jak na toto chování reaguje jejich nejbližší okolí. Dotazovaní odpovídali, zda mají povědomí o možné závislosti na počítači a kam by se mohli obrátit pro případnou pomoc. |
|
dc.format |
57 s. (80 000 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Počítačová hra
|
cs |
dc.subject |
závislost
|
cs |
dc.subject |
prevence
|
cs |
dc.subject |
střední věk
|
cs |
dc.subject |
vliv
|
cs |
dc.subject |
hraní her
|
cs |
dc.subject |
Computer games
|
en |
dc.subject |
addiction
|
en |
dc.subject |
prevention
|
en |
dc.subject |
middle age
|
en |
dc.subject |
influence
|
en |
dc.subject |
playing games
|
en |
dc.title |
Vliv počítačových her na osoby ve středním věku |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Gaming on the Middle Age Population |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Karger, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2016-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis discusses influence of computer gaming to adults and possible impact to their personal life and health. In theoretical part, there are facts about origin and development of computer games, definition of general addiction and its similarities with addiction to computer gaming. Potential health and social risks, but on the other side also the positives are mentioned in this part. Practical part deals with findings of frequency of computer gaming and impact of this behavior to their closest neighborhood. Respondents also referd about their knowledge of gaming addiction and who they could contact in case of required help. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
42153
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
počítačové hry
|
cs |
local.subject |
dospělí
|
cs |
local.subject |
computer games
|
en |
local.subject |
adults
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account