Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX - Virtuální pokojíček firmy BGS LEVI Czech, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX - Virtuální pokojíček firmy BGS LEVI Czech, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Šmehlíková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-15T04:24:44Z
dc.date.available 2012-05-15T22:19:13Z
dc.date.issued 2007-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/3754
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX - Virtuální pokojíček firmy BGS LEVI Czech, a.s. Teoretický základ práce zahrnuje poznatky o konkurenci, konkurenceschopnosti a konkurenčním postavení produktu. V druhé části práce jsou provedeny analýzy makro a mikro okolí firmy, analýza firmy a produktu. Provedené analýzy poukazují na rezervy současného řešení produktu v rámci firmy, ve vztahu k zákazníkům a konkurenci. Na základě analýz jsou navrhnuty čtyri programy, jejichž realizací firma dosáhne zlepšení konkurenčního postavení svého produktu. cs
dc.format 106 s., 28 s. příloh cs
dc.format.extent 1868805 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2012
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject konkurenční postavení produktu cs
dc.subject analýza konkurence cs
dc.subject Competition en
dc.subject Competitive Advantage en
dc.subject Competitive Positioning of the Product en
dc.subject Competitive Analysis en
dc.title Projekt zlepšení konkurenčního postavení produktu PC LYNX - Virtuální pokojíček firmy BGS LEVI Czech, a.s. cs
dc.title.alternative Project for improving competitive positioning of the product PC LYNX - Virtuální pokojíček of the company BGS LEVI Czech, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mikuš, Jaroslav
dc.date.accepted 2007-05-30
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to propose the project for improving competitive positioning of the product PC LYNX - Virtuální pokojícek of the company BGS LEVI Czech, a.s. In the first part the theoretical principle of this thesis includes basics about competition, competitive advantages and competitive positioning of the mentioned product. In the second part the company's macro and micro environment is beeing analysed, as well as the company and the product. Finished analyses advert to presented solutions of the product on the subject of customers and competition. On the basis of these analyses there are four programs projected. Implementing these programs would improve the company's competitive positioning regarding the product. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 5948
dc.date.assigned 2007-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
šmehlíková_2007_dp.pdfBlocked 1.782Mb PDF View/Open
šmehlíková_2007_vp.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open
šmehlíková_2007_op.doc 518Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account