Posouzení vhodnosti integrace SŘJ v podmínkách Glass Service, a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrdina, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Říha, Bohuslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T04:24:20Z |
|
dc.date.available |
2010-07-15T04:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/3753
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá problémem posouzení vhodnosti integrace systému řízení jakosti v podmínkách společnosti Glass Service, a.s. Teoretická část práce poskytuje přehled o významu, výhodách a hodnocení jakosti a možné koncepci managementu jakosti. Praktická část se skládá ze dvou hlavních částí. Jsou to: analýza současného stavu jakosti ve společnosti Glass Service, a.s. a návrh dalšího možného rozvoje systému řízení jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001:2000. Výsledky diplomové práce budou použity pro rozhodnutí vedení společnosti o možném zavedení systému řízení jakosti. |
cs |
dc.format |
75 s. |
cs |
dc.format.extent |
1210107 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
jakost
|
cs |
dc.subject |
řízení jakosti
|
cs |
dc.subject |
norma
|
cs |
dc.subject |
ČSN EN ISO 9001:2000
|
cs |
dc.subject |
management jakosti
|
cs |
dc.subject |
příručka jakosti
|
cs |
dc.subject |
certifikace
|
cs |
dc.subject |
Glass Service
|
cs |
dc.subject |
a.s.
|
cs |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
quality management
|
en |
dc.subject |
standard
|
en |
dc.subject |
ČSN EN ISO 9001:2000
|
en |
dc.subject |
management of quality
|
en |
dc.subject |
quality manual
|
en |
dc.subject |
certification
|
en |
dc.subject |
Glass Service
|
en |
dc.subject |
a.s.
|
en |
dc.title |
Posouzení vhodnosti integrace SŘJ v podmínkách Glass Service, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Considering of appropriateness of integration of quality management system in the conditions of Glass Service company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Galetka, Josef |
|
dc.date.accepted |
2007-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master's thesis discusses the problem, which considers appropriateness of integration of quality management system in the conditions of Glass Service company. The theoretical part of the master's thesis provides an overview of meaning, advantages and rating of quality and possible conception of quality management system. There are two main sections in the practical part of the master's thesis. There are: the analysis of current condition of quality in Glass Service company and the plan for another possible progress of quality management system according to ČSN EN ISO 9001:2000 standard. The results of the master's thesis will be applicable to decision of the top management about possible loading of quality management system. |
en |
dc.description.department |
Ústav výrobního inženýrství |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/206
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Konstrukce technologických zařízení |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Technological Equipment Construction |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta technologická |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Technology |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process Engineering |
en |
dc.identifier.stag |
5508
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-13 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account