[NEOBHÁJENO] Názory žáků 5. a 9. tříd na soužití s národnostními menšinami v ČR

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Názory žáků 5. a 9. tříd na soužití s národnostními menšinami v ČR

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Beníčková, Pavla
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:11Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:11Z
dc.date.issued 2016-01-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37528
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá názory některých dětí ze Zlínského kraje na soužití s národnostními menšinami v České republice. V teoretické části se zabývá vymezením pojmů, které souvisí s tématem národnostních menšin, popisuje charakteristiku psychologického vývoje u žáků pátých a devátých tříd. V praktické části je pak cílem zjistit, zda jsou rozdíly v názorech u mladších a starších žáků na soužití s národnostními menšinami v České republice. Zda jsou spíše kladné nebo záporné, či kde jsou jejich názory na toto téma ovlivněny nejvíce (např. škola, rodina atd.).
dc.format 56 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject národnostní menšiny cs
dc.subject žáci základní školy cs
dc.subject psychologický vývoj dítěte cs
dc.subject dítě školního věku cs
dc.subject názory dětí cs
dc.subject minorita cs
dc.subject majorita cs
dc.subject ethnic minorities en
dc.subject elementary school students en
dc.subject the psychological development of the child en
dc.subject school age child en
dc.subject the views of children en
dc.subject minority en
dc.subject majority en
dc.title [NEOBHÁJENO] Názory žáků 5. a 9. tříd na soužití s národnostními menšinami v ČR
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] The Views of 5th and 9th Grade Pupils on Coexistence of National Minorities in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Lukešová, Michaela
dc.date.accepted 2016-06-03
dc.description.abstract-translated This thesis presents the views of some children from the Zlin Region on their coexistence with national minorities in the Czech Republic. The theoretical part is dedicated to define terms related to the topic of ethnic minorities and describes the characteristics of psychological development of pupils of fifth and ninth grades. The main goal in the practical part is to determine whether there are differences of opinion among younger and older pupils about coexistence with ethnic minority in the Czech Republic. Whether they are rather positive or negative and where their views on the subject are most affected (eg. school, family etc.).
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 42122
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject interkulturní komunikace cs
local.subject základní školy cs
local.subject intercultural communication en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
beníčková_2016_dp.pdf 1.635Mb PDF View/Open None
beníčková_2016_op.docx 20.28Kb Unknown View/Open None
beníčková_2016_vp.docx 22.66Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account