An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products

DSpace Repository

Language: English čeština 

An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Žatková, Marie
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:06Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:06Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37489
dc.description.abstract Marketingová komunikace je součástí každé firmy. Je v zájmu každé firmy, jaké nástroje marketingové komunikace se rozhodne využívat. Pomocí marketingové komunikace získává firma nové spotřebitele a reprezentuje se na trhu. Bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje stručný popis marketingu, funkce marketingu v malých a středních firmám, rozdělení marketingové komunikace, marketingová komunikace vhodná pro regionální trh a nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá možnostmi umístění reklamy pro vybranou firmu ve Zlíně. Je zde zmíněno pět návrhů, kde vybraná firma může svou reklamu umístit (seznam návrhů je založen na konzultaci s vybranou firmou). Výsledkem praktické části je doporučení pro vybranou firmu. Doporučení je založené na tom, aby vybraný typ umístění reklamy byl co nejefektivnější a cenově přístupný.
dc.format 55 s. (70 417 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject malá a střední firma cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject advertisement en
dc.subject SME en
dc.subject communication mix en
dc.title An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
dc.title.alternative An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specilizing in Regional Products
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Orsavová, Jana
dc.date.accepted 2016-06-16
dc.description.abstract-translated Marketing communication is a part of every enterprise. It is in the interest of every enterprise which tools of marketing communications will be using. Through marketing communications enterprise is gaining new customers and creating reputation on the market. Bachelor's thesis is consists of theoretical and practical part. Content of the theoretical part contains brief description of marketing, functions of marketing in SMEs, division of marketing communications, marketing communications appropriate for regional market and new trends in marketing communications. Practical part deals with options where advertisement, for selected enterprise, can be placed in Zlín. There are mentioned five ideas where selected enterprise can locate their advertisement (list of ideas is based on the consultation with selected enterprise). The result of practical part is a recommendation for selected enterprise. Recommendation is based on efficiency and on the price of specific advertising type.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 42052
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-05-05
local.subject regionální produkty cs
local.subject reklama cs
local.subject malé a střední podniky cs
local.subject regional products en
local.subject advertising en
local.subject small and medium-sized enterprises en


Files in this item

Files Size Format View Description
žatková_2016_dp.pdf 1.199Mb PDF View/Open None
žatková_2016_op.doc 48Kb Unknown View/Open None
žatková_2016_vp.doc 48Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account