An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Žatková, Marie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:06Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:06Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37489
|
|
dc.description.abstract |
Marketingová komunikace je součástí každé firmy. Je v zájmu každé firmy, jaké nástroje marketingové komunikace se rozhodne využívat. Pomocí marketingové komunikace získává firma nové spotřebitele a reprezentuje se na trhu. Bakalářská práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje stručný popis marketingu, funkce marketingu v malých a středních firmám, rozdělení marketingové komunikace, marketingová komunikace vhodná pro regionální trh a nové trendy marketingové komunikace. Praktická část se zabývá možnostmi umístění reklamy pro vybranou firmu ve Zlíně. Je zde zmíněno pět návrhů, kde vybraná firma může svou reklamu umístit (seznam návrhů je založen na konzultaci s vybranou firmou). Výsledkem praktické části je doporučení pro vybranou firmu. Doporučení je založené na tom, aby vybraný typ umístění reklamy byl co nejefektivnější a cenově přístupný. |
|
dc.format |
55 s. (70 417 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
malá a střední firma
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
SME
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.title |
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specializing in Regional Products |
|
dc.title.alternative |
An Analysis of the Marketing Communications of a Czech Company Specilizing in Regional Products |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Orsavová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
Marketing communication is a part of every enterprise. It is in the interest of every enterprise which tools of marketing communications will be using. Through marketing communications enterprise is gaining new customers and creating reputation on the market. Bachelor's thesis is consists of theoretical and practical part. Content of the theoretical part contains brief description of marketing, functions of marketing in SMEs, division of marketing communications, marketing communications appropriate for regional market and new trends in marketing communications. Practical part deals with options where advertisement, for selected enterprise, can be placed in Zlín. There are mentioned five ideas where selected enterprise can locate their advertisement (list of ideas is based on the consultation with selected enterprise). The result of practical part is a recommendation for selected enterprise. Recommendation is based on efficiency and on the price of specific advertising type. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
42052
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-05 |
|
local.subject |
regionální produkty
|
cs |
local.subject |
reklama
|
cs |
local.subject |
malé a střední podniky
|
cs |
local.subject |
regional products
|
en |
local.subject |
advertising
|
en |
local.subject |
small and medium-sized enterprises
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account