[NEOBHÁJENO] Využití 3D tisku v produkci herních předmětů

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Využití 3D tisku v produkci herních předmětů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Surman, Martin
dc.contributor.author Oralová, Dominika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:03Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:03Z
dc.date.issued 2015-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37466
dc.description.abstract Bakalářská práce se obsahově věnuje využití 3D tisku v produkci herních předmětů. Tyto herní předměty, by měly pomoct klientům, kteří trpí duševními poruchami nebo poruchami chování. Teoretickou část vyplňují informace o historii herních předmětů, popisují význam hraček pro naši společnost, 3D tisk, ale také informace o duševních poruchách. Dále je také zmínka o barvách, které jsou nedílnou součástí těchto herních předmětů. Praktická část je obsahově směřována k výzkumu o herních předmětech. V této části je zmínka také o studii nemocí vhodných k herním terapiím. Popisují se zde jednotlivé díly herního předmětu a celkový průběh práce.
dc.format 62 s. (48 138 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject herní předměty cs
dc.subject hračka cs
dc.subject 3D tisk cs
dc.subject perimetr cs
dc.subject motorika cs
dc.subject psychiatrické poruchy cs
dc.subject game items en
dc.subject toy en
dc.subject 3D printing en
dc.subject perimeter en
dc.subject motor skills en
dc.subject psychiatric disorders en
dc.title [NEOBHÁJENO] Využití 3D tisku v produkci herních předmětů
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Application of 3D Printing Technology for Production of Gaming Objects
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Puchta, Ondřej
dc.date.accepted 2016-06-06
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the use of 3D printing in the production of game items. These game items should help people suffering from mental disorders or behavioral disorders. The theoretical part contains information regarding the history of game items. It describes the meaning of toys for our society, 3D printing technology and it also includes informati-on about mental disorders. There is also a mention of colors being an internal part of these game items. The practical part is directed towards the general research of game items. This part menti-ons the studies about mental disorders suitable for game therapy. There is also a description of each piece of the game item and overall progress of the thesis.
dc.description.department Ateliér Průmyslový design
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Multimédia a design - Průmyslový design cs
dc.thesis.degree-discipline Multimedia and Design - Product Design en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name BcA.
dc.thesis.degree-program Výtvarná umění cs
dc.thesis.degree-program Visual Arts en
dc.identifier.stag 42016
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2016-05-13
local.subject výroba hraček cs
local.subject hračky cs
local.subject plastové výrobky cs
local.subject toy manufacture en
local.subject toys en
local.subject plastic products en


Files in this item

Files Size Format View Description
oralová_2016_dp.pdf 3.134Mb PDF View/Open None
oralová_2016_op.pdf 699.6Kb PDF View/Open None
oralová_2016_vp.pdf 852.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account