Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Kozlovská, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:42:01Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:42:01Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-13 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37439
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá technikami digitálního a social media marketingu a jejich případným zavedením či vylepšením ve firmě TREND gastronomie s.r.o. Teoretická část zkoumá poznatky z odborné literatury nejen o online marketingu, ale i o tradičních komuni-kačních médiích a marketingu obecně. Praktická část poté představí a analyzuje současnou situaci zvolené firmy a jejich konkurentů. Pomocí benchmarkingu, SWOT a PEST analýzy, IFE i EFE matice autor vyvrátí či potvrdí danou hypotézu a případně navrhne doporučení pro zlepšení marketingu dané firmy. |
|
dc.format |
68 s. (116 887 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
Internet
|
cs |
dc.subject |
marketingové techniky
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační média
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
the Internet
|
en |
dc.subject |
marketing techniques
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
communication media
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.title |
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrušecká, Denisa |
|
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is aimed at digital and social media marketing techniques and their possible utilization or enhancements in the firm TREND gastronomie s.r.o. Theoretical part deals with the findings from literary sources focused on both the Internet and traditional communication media plus marketing itself. Then, the analysis introduces and analyses sit-uation of the firm and its competitors. Finally, benchmarking, SWOT and PEST analysis, IFE and EFE Matrixes may confirm or disprove the hypothesis and possibly, the author will suggest any recommendations in order to enhance firm's marketing techniques. |
|
dc.description.department |
Ústav moderních jazyků a literatur |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
English for Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Filologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Philology |
en |
dc.identifier.stag |
41987
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-05 |
|
local.subject |
internetový marketing
|
cs |
local.subject |
sociální marketing
|
cs |
local.subject |
Internet marketing
|
en |
local.subject |
social marketing
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account