Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Kozlovská, Dominika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:42:01Z
dc.date.available 2016-11-28T11:42:01Z
dc.date.issued 2015-11-13
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37439
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá technikami digitálního a social media marketingu a jejich případným zavedením či vylepšením ve firmě TREND gastronomie s.r.o. Teoretická část zkoumá poznatky z odborné literatury nejen o online marketingu, ale i o tradičních komuni-kačních médiích a marketingu obecně. Praktická část poté představí a analyzuje současnou situaci zvolené firmy a jejich konkurentů. Pomocí benchmarkingu, SWOT a PEST analýzy, IFE i EFE matice autor vyvrátí či potvrdí danou hypotézu a případně navrhne doporučení pro zlepšení marketingu dané firmy.
dc.format 68 s. (116 887 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject Internet cs
dc.subject marketingové techniky cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject komunikační média cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject digital marketing en
dc.subject social media en
dc.subject the Internet en
dc.subject marketing techniques en
dc.subject communication mix en
dc.subject communication media en
dc.subject benchmarking en
dc.title Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
dc.title.alternative Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrušecká, Denisa
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is aimed at digital and social media marketing techniques and their possible utilization or enhancements in the firm TREND gastronomie s.r.o. Theoretical part deals with the findings from literary sources focused on both the Internet and traditional communication media plus marketing itself. Then, the analysis introduces and analyses sit-uation of the firm and its competitors. Finally, benchmarking, SWOT and PEST analysis, IFE and EFE Matrixes may confirm or disprove the hypothesis and possibly, the author will suggest any recommendations in order to enhance firm's marketing techniques.
dc.description.department Ústav moderních jazyků a literatur
dc.thesis.degree-discipline Anglický jazyk pro manažerskou praxi cs
dc.thesis.degree-discipline English for Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Filologie cs
dc.thesis.degree-program Philology en
dc.identifier.stag 41987
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-05-05
local.subject internetový marketing cs
local.subject sociální marketing cs
local.subject Internet marketing en
local.subject social marketing en


Files in this item

Files Size Format View Description
kozlovská_2016_dp.pdf 1.123Mb PDF View/Open None
kozlovská_2016_op.doc 45.5Kb Unknown View/Open None
kozlovská_2016_vp.doc 48.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account