Pohled pedagogických pracovníků na supervizi ve školním prostředí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Silná, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:41:55Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:41:55Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-09 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37386
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje supervizi ve školním prostředí, konkrétně je zaměřena na zkoumání názoru vybraných pedagogických pracovníků na tento jev. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce nejprve vymezuje supervizi z obecného hlediska. V následujících kapitolách se zaměřuje na specifika pedagogické činnosti a konkrétní možnosti, jak využít supervizi v pedagogické praxi. Praktická část je tvořena kvantitativním výzkumným šetřením, které má za cíl zjistit názory vybraných pedagogických pracovníků na supervizi ve školním prostředí. |
|
dc.format |
65 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
supervize
|
cs |
dc.subject |
supervizor
|
cs |
dc.subject |
supervidovaný
|
cs |
dc.subject |
pedagogický pracovník
|
cs |
dc.subject |
supervize ve školství
|
cs |
dc.subject |
supervision
|
en |
dc.subject |
supervisor
|
en |
dc.subject |
supervised
|
en |
dc.subject |
pedagogical worker
|
en |
dc.subject |
supervision in education
|
en |
dc.title |
Pohled pedagogických pracovníků na supervizi ve školním prostředí |
|
dc.title.alternative |
The Point of View of the Teaching Staff regarding Supervision in the School Environment |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hladík, Jakub |
|
dc.date.accepted |
2016-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the supervision in the school environment, more specifically it is focused on the research of selected pedagogical workers' opinion of this phenomenon. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part firstly defines supervision from the general point of view. In the following chapters, it focuses on the specifics of the pedagogical activity and the specific options how to use supervision in pedagogical praxis. The practical part consists of quantitative research which aims at discovering selected pedagogical workers' opinions of supervision in the school environment. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41918
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-26 |
|
local.subject |
školství
|
cs |
local.subject |
supervize
|
cs |
local.subject |
education
|
en |
local.subject |
supervision
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account