Vnímání profese sociálního pedagoga veřejností

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání profese sociálního pedagoga veřejností

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šalenová, Eva
dc.contributor.author Polášková, Barbora
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:54Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:54Z
dc.date.issued 2015-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37381
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na téma vnímání profese sociálního pedagoga veřejností. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se v úvodu zaměřuje na historický přehled sociální pedagogiky spolu s historickým vývojem ve světě i u nás a dále navazuje představením sociální pedagogiky jako vědní disciplíny. Poslední kapitola charakterizuje profesi sociálního pedagoga, vymezuje jeho kompetence a možnosti uplatnění v praxi. Praktická část je realizovaná kvantitativním výzkumem formou dotazníkového šetření, kde je hlavním cílem zjistit, jak veřejnost vnímá obor sociální pedagogiky a s tím spojenou profesi sociálního pedagoga.
dc.format 52 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Kompetence sociálního pedagoga cs
dc.subject profil sociálního pedagoga cs
dc.subject sociální pedagog cs
dc.subject sociální pedagogika cs
dc.subject veřejnost cs
dc.subject Competencies of the social pedagogue en
dc.subject profile of the social pedagogue en
dc.subject the social pedagogue en
dc.subject the social pedagogy en
dc.subject the public en
dc.title Vnímání profese sociálního pedagoga veřejností
dc.title.alternative Perception of the Profession of a Social Pedagogue by the Public
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2016-06-01
dc.description.abstract-translated Thesis is focused on the perception of the profession of social pedagogue by the public. The work is divided into two parts theoretical and practical. The theoretical part in the introduction is focused on a historical overview of social education along with the historical development in the world and in our country and also follows the introduction of social pedagogy as a scientific discipline. The last chapter characterize the profession of social pedagogue, defines its competences and possibilities of practical application. The practical part is realized in the form of quantitative research questionnaire, where the main objective is to determine how the public perceives the social pedagogy and the associated profession of social pedagogue.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41911
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject sociální pedagogové cs
local.subject veřejné mínění cs
local.subject kompetence pedagogické cs
local.subject social educators en
local.subject public opinion en
local.subject pedagogical skills en


Files in this item

Files Size Format View Description
polášková_2016_dp.pdf 1.505Mb PDF View/Open None
polášková_2016_op.docx 18.35Kb Unknown View/Open None
polášková_2016_vp.doc 51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account