Pohled učitelů základních škol na spolupráci školy a rodiny při výchovném působení na dítě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Pohled učitelů základních škol na spolupráci školy a rodiny při výchovném působení na dítě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Včelařová, Hana
dc.contributor.author Brucknerová, Romana
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:51Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:51Z
dc.date.issued 2015-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37360
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá problematikou vztahů mezi učiteli a rodiči žáků základních škol a jejich vzájemnou spoluprací. Teoretická část pojednává o výchově ve škole a v rodině a nutnosti vzájemné provázanosti těchto dvou institucí. Především se zaměřuje na předpoklady a možnosti spolupráce školy s rodinou. Empirická část práce zkoumá pohled učitelů základních škol ve Zlínském kraji na tuto spolupráci. Zjišťuje především postoje učitelů k ní a způsoby, jež využívají pro navázání vztahů s rodiči žáků. Výsledek výzkumu má podpořit zájem učitelů vytvářet takové podmínky, které umožní aktivní zapojení rodičů žáka do výchovně vzdělávacího procesu.
dc.format 92 s. (134 628)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Škola cs
dc.subject rodina cs
dc.subject výchova cs
dc.subject edukace cs
dc.subject socializace cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject učitel cs
dc.subject spolupráce školy a rodi-ny cs
dc.subject vztah učitel - rodič cs
dc.subject School en
dc.subject family en
dc.subject upbringing en
dc.subject education en
dc.subject socialization en
dc.subject teacher en
dc.subject cooperation between school and family en
dc.subject teacher - parent relationship en
dc.title Pohled učitelů základních škol na spolupráci školy a rodiny při výchovném působení na dítě
dc.title.alternative Primary School Teachers´ Perspective on Cooperation between the School and Family in the Course of Child Upbringing
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2016-05-31
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with issues concerning relationships between teachers and parents of primary school pupils and their cooperation. The theoretical part discusses upbringing in school and family and necessary connection of these two institutions. Primarily, it is focused on assumptions and possibilities of mutual cooperation between school and family. The empirical part examines the view of primary school teachers in Zlín region regarding cooperation. Mainly, it ascertains in what teachers see its significance and the ways they use to establish relationships with parents of pupils. Results of research intends to support teachers' interest to create such conditions which allow pupil's parents to become involved in educational process at school.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41885
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject rodina a škola cs
local.subject home and school en


Files in this item

Files Size Format View Description
brucknerová_2016_dp.pdf 2.259Mb PDF View/Open None
brucknerová_2016_op.docx 19.18Kb Unknown View/Open None
brucknerová_2016_vp.docx 20.96Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account