Názory studentů sociální pedagogiky na sociální solidaritu mezi generacemi

DSpace Repository

Language: English čeština 

Názory studentů sociální pedagogiky na sociální solidaritu mezi generacemi

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Gerhardtová, Monika
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:51Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:51Z
dc.date.issued 2015-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37359
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá názory studentů sociální pedagogiky na sociální solidaritu mezi generacemi. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zaměřuje na koncepty sociální solidarity v České Republice a ve vybraných zemích. Rozebírá také druhy sociální solidarity a péči jako aspekt sociální solidarity. Druhá kapitola pojednává o mezigeneračních vztazích. Vymezuje tradičním a moderní pojetí mezigeneračních vztahů. Součástí druhé kapitoly je mezigenerační učení a mezigenerační konflikty. Poslední kapitola se zaobírá rodinnou soudržností a druhy solidarity v rodině. V praktické části je použit kvantitativní výzkum. Cílem praktické části je zjistit názory respondentů na sociální solidaritu mezi generacemi.
dc.format 72 s. (127 154 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální solidarita cs
dc.subject Mezigenerační vztahy cs
dc.subject Generace cs
dc.subject Social solidarity en
dc.subject Intergenerational relationships en
dc.subject Generation en
dc.title Názory studentů sociální pedagogiky na sociální solidaritu mezi generacemi
dc.title.alternative The Opinions of Social Pedagogy Students regarding Social Solidarity among Generations
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2016-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis deals with the opinions of the students of Social Pedagogy towards the social solidarity between generations. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter focuses on the concept of social solidarity in the Czech Republic and in some chosen countries. It also analyses the types of social solidarity and examines the care as an aspect of social solidarity. The second chapter deals with the intergenerational relationships. It defines the traditional and modern interpretation of intergenerational relationships. Moreover, it includes the intergenerational learning as well as the intergenerational conflicts. Last chapter discusses the family cohesiveness and the types of solidarity in a family. In the practical part of this thesis the quantitative research is applied. The aim of the practical part is to recognize the respondents' opinions on social solidarity between generations.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41884
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-26
local.subject sociální soudržnost cs
local.subject cohesion (sociology) en


Files in this item

Files Size Format View Description
gerhardtová_2016_dp.pdf 1.608Mb PDF View/Open None
gerhardtová_2016_op.docx 18.42Kb Unknown View/Open None
gerhardtová_2016_vp.docx 18.19Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account