Problémy ve vzdělávání žáků-cizinců z pohledu učitelů základních škol

DSpace Repository

Language: English čeština 

Problémy ve vzdělávání žáků-cizinců z pohledu učitelů základních škol

Show simple item record

dc.contributor.advisor Petr Šafránková, Anna
dc.contributor.author Adámková, Klára
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:49Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:49Z
dc.date.issued 2015-12-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37340
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vzdělávání dětí cizinců v českých základních školách. Cílem teoretické části je zjistit jaké jsou nejčastější problémy spojené se vzděláváním z pohledu sociální pedagogiky, jaké jsou podmínky pro vzdělávání těchto dětí a legislativní ukotvení tohoto vzdělávání. Kvantitativní výzkum v praktické části je realizován formou dotazníku, kdy odpovídají na konkrétní otázky spojené s touto problematikou učitelé prvních a druhých stupňů základních škol. Dotazníky jsou vyhodnoceny statistickou metodou analýzy dat. Výsledky této bakalářské práce mohou být přínosem, jak pro učitele základních škol, tak i pro sociální pedagogy, kteří s touto skupinou dětí mohou pracovat.
dc.format 15 236 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Výchova cs
dc.subject vzdělávání cs
dc.subject cizinec cs
dc.subject integrované vzdělávání cs
dc.subject migrant cs
dc.subject multikulturní výchova cs
dc.subject Raising en
dc.subject education en
dc.subject foreigner en
dc.subject immigrant en
dc.subject multicultural raising en
dc.subject family milieu en
dc.subject cultural difference en
dc.subject school setting en
dc.title Problémy ve vzdělávání žáků-cizinců z pohledu učitelů základních škol
dc.title.alternative The Problems in Education of Pupils of Foreign Origin from the Perspective of Primary School Teachers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Suchánková, Eliška
dc.date.accepted 2016-05-31
dc.description.abstract-translated This bachelor essay is concerned with issues about education of immigrants - pupils in czech primary and secondary schools. The aim of theoretical part is to find out what kind of drawbacks are connected with education of immigrants-pupils, conditions for education those pupils and legislatively clarify this type of education. In practical part is the main goal identification drawbacks, which could be caused by education of those pupils. Another goal is to figure out preparedness of teachers and solving those problems. Quantitative research in practical part is based on questionnaires, when teachers of primary and secon-dary levels answering to concrete questions connected with this issue. Questionnaires are evaluated by statistic method of analysis data. Result of this bachelor essay coud be a benefit for teachers of elemantary schools and even for social pedagogues, who can work with this group of children.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-discipline Social pedagogy en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41854
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject vzdělávání cizinců cs
local.subject základní školy cs
local.subject aliens learning en
local.subject elementary schools en


Files in this item

Files Size Format View Description
adámková_2016_dp.pdf 3.257Mb PDF View/Open None
adámková_2016_op.docx 22.04Kb Unknown View/Open None
adámková_2016_vp.docx 20.85Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account