dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Valchářová, Eva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:41:47Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:41:47Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37331
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá motivací lidí zejména ve vyšším věku ke vzdělávání. V teoretické části, skládající se ze tří kapitol, se věnujeme vzdělávání lidí nad 50 let až do vysokého stáří, jejich motivaci a potřebám spojeným s celoživotním vzděláváním, které mohou využít jak ve své profesi, tak v osobním životě. Přinášíme pohled na tuto cílovou skupinu, na její schopnosti jak fyzické, ale také psychické, které velkou měrou ovlivňují možnosti a potřebu se neustále vzdělávat. Cílem empirické části je zjistit aspekty související s motivací ke vzdělávání lidí nad 50 let. Realizací kvantitativního výzkumu spolu s využitím dotazníkového šetření byla získaná data, která jsme zpracovali a provedli analýzu výsledků. |
|
dc.format |
81 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
andragogika
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
dospělost a stáří
|
cs |
dc.subject |
další vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
age management
|
cs |
dc.subject |
andragogy
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
adulthood and old age
|
en |
dc.subject |
further education
|
en |
dc.subject |
age management
|
en |
dc.title |
Motivace ke vzdělávání ve vyšším věku |
|
dc.title.alternative |
Motivation to Education in Later Life |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrnčiříková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the motivation to education of people in older age. Theoretical part consists of three chapters which are devoted to education of people over 50 years old until old age, their motivation and needs related to lifelong learning. This can be used in their profession od personal life. We bring a view of this group, on its ability in physical and psychological way. These abilities largely affect their possibilities and needs to educate. The aim of the empirical part is to find aspects related to motivation to educate people over 50 years old. By the realization of quantitative research, along with the use of the questionnaire was the data that has been processed and analyzed the results. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41834
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|
local.subject |
osoby 50+
|
cs |
local.subject |
studijní motivace
|
cs |
local.subject |
persons 50+
|
en |
local.subject |
motivation to study
|
en |