Profesní andragogika jako teorie kariérního uplatnění a postupu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Profesní andragogika jako teorie kariérního uplatnění a postupu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Balvín, Jaroslav
dc.contributor.author Skoupilíková, Markéta
dc.date.accessioned 2016-11-28T11:41:46Z
dc.date.available 2016-11-28T11:41:46Z
dc.date.issued 2015-12-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37322
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá profesní andragogikou a jejím vlivem v rámci dalšího kariérního uplatnění jedince v jeho profesním životě. V teoretické části práce vymezuje základní po-jmy z oblasti andragogiky, dále popisuje vztah profesní andragogiky a celoživotního vzdě-lávání a v samotném závěru se zabývá vzděláváním zaměstnanců ve firmách. Praktická část práce zkoumá přístup zaměstnanců k dalšímu a profesnímu vzdělávání. Dále analyzuje motivaci zaměstnanců ke vzdělávání a jejich očekávání v závislosti na postavení ve firemní struktuře. Závěr práce je věnován souvztažnosti teoretických východisek a zjištěných poznatků v kvantitativním šetření.
dc.format 60 s. (73 207)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Profesní andragogika cs
dc.subject vzdělávání dospělých cs
dc.subject kariéra cs
dc.subject celoživotní vzdělávání cs
dc.subject andragogika cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject personální andragogika cs
dc.subject Professional andragogy en
dc.subject adult education en
dc.subject career en
dc.subject lifelong learning en
dc.subject andragogy en
dc.subject human re-sources en
dc.subject HR andragogy en
dc.title Profesní andragogika jako teorie kariérního uplatnění a postupu
dc.title.alternative Professional Andragogy as a Theory of Career Opportunity and Advancement
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Hrnčiříková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-06-15
dc.description.abstract-translated Thesis deals with professional adult education and its influence within the further career of any individual in his professional life. The theoretical part defines the basic after-income from the area of adult education, further describes the relationship of professional adult education and lifelong education and in the end is engaged in the training of employees in companies. The practical part investigates the access of employees to further education and career. It also analyzes employee motivation for learning and their expectations depending on the position in the corporate structure. The conclusion is devoted correspondence theoretical background and findings in the qu-antitative survey.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Andragogika v profilaci na řízení lidských zdrojů v neziskové sféře cs
dc.thesis.degree-discipline Andragogy for Human Resource Management in Non-Profit Sector en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cs
dc.thesis.degree-program Specialization in pedagogy en
dc.identifier.stag 41816
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-27
local.subject vzdělávání zaměstnanců cs
local.subject studijní motivace cs
local.subject employee training and education en
local.subject motivation to study en


Files in this item

Files Size Format View Description
skoupilíková_2016_dp.pdf 2.247Mb PDF View/Open None
skoupilíková_2016_op.docx 17.58Kb Unknown View/Open None
skoupilíková_2016_vp.docx 17.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account