Projekt založení nového podnikatelského subjektu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt založení nového podnikatelského subjektu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Virglerová, Zuzana
dc.contributor.author Klapil, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-20T23:36:25Z
dc.date.available 2016-11-20T23:36:25Z
dc.date.issued 2016-06-30
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/37270
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce bylo zpracovat projekt založení nového podnikatelského sub-jektu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část byla zpracována formou literární re-šerše a zabývá se podnikáním, podnikatelským plánem, analytickými nástroji uplatňova-nými při zakládání podniků a marketingovým mixem. Analytická část práce byla provedena na základě průzkumu trhu, který probíhal jednak na základě dotazníkového šetření na internetu, osobním průzkumem v Praze a jednak analýzou tržního prostředí. Získaná data byla zpracována v tabulkovém editoru a převedena do grafické podoby. Praktická část byla zpracována na základě teoretické části a cenné informace pro rozhodování byly získány pomocí analýzy trhu. V projektové části byly zpracovány analýzy a kalkulace nákladů, služeb, tržeb a cash-flow. Součástí praktické části je analýza bodu zvratu. Práce nabízí také možnosti rozšiřování podnikání o další přidružené činnosti.
dc.format 104 s. (181 438 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject plenkový servis cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject finanční plán cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject nappy laundering service en
dc.subject business plan en
dc.subject entrepreneurship en
dc.subject financial plan en
dc.subject marketing mix en
dc.title Projekt založení nového podnikatelského subjektu
dc.title.alternative The Project of Establishment of a New Business Entity
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Papadaki, Šárka
dc.date.accepted 2016-09-12
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis was to prepare a project for the establishment of a new business enti-ty. The work is divided into three parts. First, theoretical part was compiled as a literary research and deals with entrepreneurship, business plan, analytical tools applied when founding a new enterprise and marketing mix. The analytical part of the work was done on the basis of market research, a questionnaire survey and the interview. The data were pro-cessed in a spreadsheet editor and converted into graphic form. The practical part was pre-pared on the basis of a theoretical part and valuable information for decision-making was obtained by market research. Work also offers possibilities for expanding business. In the project part were prepared some analysis and were calculated prices, costs, services, sales and cash flow. The project part contains a break-even point analysis. Work also provides opportunities for further business expansion and related activities.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podniková ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Business Administration en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44747
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-08-22


Files in this item

Files Size Format View Description
klapil_2016_dp.pdf 1.647Mb PDF View/Open None
klapil_2016_op.docx 29.90Kb Unknown View/Open None
klapil_2016_vp.pdf 164.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account