Projekt založení nového podnikatelského subjektu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Virglerová, Zuzana
|
|
dc.contributor.author |
Klapil, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:36:25Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:36:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-06-30 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37270
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce bylo zpracovat projekt založení nového podnikatelského sub-jektu. Práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část byla zpracována formou literární re-šerše a zabývá se podnikáním, podnikatelským plánem, analytickými nástroji uplatňova-nými při zakládání podniků a marketingovým mixem. Analytická část práce byla provedena na základě průzkumu trhu, který probíhal jednak na základě dotazníkového šetření na internetu, osobním průzkumem v Praze a jednak analýzou tržního prostředí. Získaná data byla zpracována v tabulkovém editoru a převedena do grafické podoby. Praktická část byla zpracována na základě teoretické části a cenné informace pro rozhodování byly získány pomocí analýzy trhu. V projektové části byly zpracovány analýzy a kalkulace nákladů, služeb, tržeb a cash-flow. Součástí praktické části je analýza bodu zvratu. Práce nabízí také možnosti rozšiřování podnikání o další přidružené činnosti. |
|
dc.format |
104 s. (181 438 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
plenkový servis
|
cs |
dc.subject |
podnikatelský plán
|
cs |
dc.subject |
podnikání
|
cs |
dc.subject |
finanční plán
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
nappy laundering service
|
en |
dc.subject |
business plan
|
en |
dc.subject |
entrepreneurship
|
en |
dc.subject |
financial plan
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.title |
Projekt založení nového podnikatelského subjektu |
|
dc.title.alternative |
The Project of Establishment of a New Business Entity |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Papadaki, Šárka |
|
dc.date.accepted |
2016-09-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis was to prepare a project for the establishment of a new business enti-ty. The work is divided into three parts. First, theoretical part was compiled as a literary research and deals with entrepreneurship, business plan, analytical tools applied when founding a new enterprise and marketing mix. The analytical part of the work was done on the basis of market research, a questionnaire survey and the interview. The data were pro-cessed in a spreadsheet editor and converted into graphic form. The practical part was pre-pared on the basis of a theoretical part and valuable information for decision-making was obtained by market research. Work also offers possibilities for expanding business. In the project part were prepared some analysis and were calculated prices, costs, services, sales and cash flow. The project part contains a break-even point analysis. Work also provides opportunities for further business expansion and related activities. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podniková ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
44747
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-08-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account