dc.contributor.advisor |
Petr Šafránková, Anna
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:36:22Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:36:22Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-07 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37243
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá tématem dětí z dětských domovů a faktory, které ovlivňují jejich výsledky ve škole. Teoretická část bakalářské práce všeobecně pojednává o historii, funkcích, rizicích, koncepci a specifikacích ústavní péče a výchovy dětí a mládeže. Poté se blíže zaměřuje na vývojové fáze dítěte ve školním věku ve vztahu k ústavní péči. Na závěr se teoretická část zabývá přímo vybranými faktory ovlivňujícími školní výsledky dětí z dětských domovů. Praktická část zkoumá, v jaké míře dle respondentů ovlivňují vybrané faktory školní výsledky dětí v dětských domovech v České republice. Využit je kvantitativní výzkum s dotazníky vytvořenými pro vychovatele pracujícími s dětmi v dětských domovech. |
|
dc.format |
50 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
ústavní péče
|
cs |
dc.subject |
ústavní výchova
|
cs |
dc.subject |
dětský domov
|
cs |
dc.subject |
vývojová psychologie
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání dětí v dětských domovech
|
cs |
dc.subject |
prostředí dětského domova
|
cs |
dc.subject |
rodinné prostředí
|
cs |
dc.subject |
intitutional care
|
en |
dc.subject |
institutional upbringing
|
en |
dc.subject |
children´s home
|
en |
dc.subject |
developmental psychology
|
en |
dc.subject |
education of children in children´s home
|
en |
dc.subject |
environment of children´s home
|
en |
dc.subject |
family environment
|
en |
dc.title |
Vybrané faktory ovlivňující školní výsledky dětí z dětských domovů |
|
dc.title.alternative |
Selected factors which influence school results of childrens from children´s home |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Polepilová, Renata |
|
dc.date.accepted |
2016-09-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor´s work is focused on childrens from children´s home and on factors that influence their school results. This paper also deals with history, functions, risks, concept and specification of institutional care and institutional upbringing of children and teenagers in theoretical part. Then work focuses on developmental phases of child in school years in relation to institutional care. Finally theoretic part concerns about selected factors which influences school results of children from children´s home. Practical part investigates extent of influence of selected factors on child´s school results in children´s homes in Czech Republic. This paper uses quantity research with questionnaires for educators who work with children in children´s homes. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
44804
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-08-19 |
|
local.subject |
děti z dětských domovů
|
cs |
local.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
local.subject |
children from children's home
|
en |
local.subject |
school success
|
en |