Diagnostika klimatu základní školy ve Vsetíně
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kočvarová, Ilona
|
|
dc.contributor.author |
Weberová, Darina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:46Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:46Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37219
|
|
dc.description.abstract |
V diplomové práci se zabýváme diagnostikou klimatu školy. Cílem práce je zjistit, jak žáci a pedagogové školy vnímají interpersonální vztahy, jak jsou spokojeni se školou, zda školu rádi navštěvují. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. V teoretické části se zabýváme charakteristikou pojmů souvisejících s klimatem školy, jeho typologií. Následně charakterizujeme faktory ovlivňující klima školy. Teoretické poznatky jsme využili v praktické části. Praktická část se zabývá výzkumem a analýzou klimatu školy. Ke sběru dat jsme využili dotazníkové šetření. Výsledky práce byly dále uplatněny v rámci minimálního preventivního programu školy jako součást autoevaluace školy a podklad pro případné zlepšení. |
|
dc.format |
72 s. (114 964 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
klima školy
|
cs |
dc.subject |
typy klimatu
|
cs |
dc.subject |
faktory klimatu školy
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
school climate
|
en |
dc.subject |
types of climate
|
en |
dc.subject |
factors of school climate
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
questionnare survey
|
en |
dc.title |
Diagnostika klimatu základní školy ve Vsetíně |
|
dc.title.alternative |
Diagnostics of the Social Climate in a Primary School in Vsetín |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kalenda, Jan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
My diploma work is dealing with diagnostics of school climate. To find out how pupils and their teachers perceive interpersonal relationships, how they are satisfied with school and if they are glad to attend it, is the main target of my project. Diploma work is divided into two parts, theoretical and practical. Theoretical part is dealing with characteristic of terms which are conected with school cli-mate and its typology. I try to describe factors which can influence the school climate. Theoretical findings were used in the practical part. Practical part is dealing with research and analysis of school climate. I used the questionnare for the collection of information. Results of my research were used within minimal preventive school programme as a part of school evaluation and as a resource material for potential improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41734
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
klima školy
|
cs |
local.subject |
Vsetín (Česko)
|
cs |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
school environment
|
en |
local.subject |
Vsetín (Czechia)
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account