dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Slaninová Kadlecová, Dagmar
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:44Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:44Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37191
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřená na edukativně stimulační program realizovaný v mateřské škole za účelem rozvíjení schopností a dovedností dětí předškolního věku. V teoretické části obsahuje popis vývoje předškolního dítěte (motorický, kognitivní a emocionální vývoj), popis edukace předškolních dětí (rámcový vzdělávací program, školní zralost a připravenost dítěte, odklad školní docházky), popis edukativně stimulačního programu včetně jednotlivých částí, na které se tento program zaměřuje. Cílem výzkumné části je za pomoci případových studií sedmi dětí zmapovat efektivnost programu edukativně stimulačních skupin určených pro rozvoj dovedností dětí předškolního věku. |
|
dc.format |
79 s. (146700 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
edukativně stimulační program
|
cs |
dc.subject |
edukativně stimulační skupiny
|
cs |
dc.subject |
předškolní vývoj
|
cs |
dc.subject |
předškolní vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školní zralost
|
cs |
dc.subject |
školní připravenost
|
cs |
dc.subject |
odklad školní docházky
|
cs |
dc.subject |
školní úspěšnost
|
cs |
dc.subject |
educational stimulative programme
|
en |
dc.subject |
educational stimulative groups
|
en |
dc.subject |
preschool development
|
en |
dc.subject |
pre-school education
|
en |
dc.subject |
school maturity
|
en |
dc.subject |
school readiness
|
en |
dc.subject |
postponement of school attendance
|
en |
dc.subject |
school success
|
en |
dc.title |
Edukativně stimulační skupiny a jejich přínos pro rozvoj dovedností dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Educationally Stimulating Groups and their Contribution to the Development of Skills in Preschool Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is focused on educational stimulative programme realized in kindergarten to develop the skills of preschool children. The theoretical part contains description of the development of preschool children (motor, cognitive and emotional development), description of preschool children education (general educational programme, school maturity and school readiness of the child, postponement of school attendance), description of educational stimulative programme, including individual parts this programme concentrates to. The aim of the research is to chart the effectiveness of the programme of educational stimulative groups for preschool children developmentwith the aid of case studies of seven children. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41688
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-13 |
|
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
vývoj dítěte
|
cs |
local.subject |
motorika člověka
|
cs |
local.subject |
kognitivní procesy
|
cs |
local.subject |
emoce
|
cs |
local.subject |
předškolní výchova
|
cs |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
child development
|
en |
local.subject |
human motorics
|
en |
local.subject |
cognitive processes
|
en |
local.subject |
emotions
|
en |
local.subject |
preschool education
|
en |