dc.contributor.advisor |
Balvín, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Sedláček, David
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:44Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:44Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37187
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá osobností významného sovětského pedagoga A. S. Makarenka. Uvádí ho do kontextu vývoje pedagogiky v Rusku a Sovětském svazu, když přibližuje také životy, dílo a dobu dvou dalších významných pedagogů, K. D. Ušinského a V. A. Suchomlinského. Zvláštní důraz je kladen na osobnost Makarenkovu, jeho pedagogické dílo jako práci sociálně pedagogickou a také na jeho vztah se spisovatelem M. Gorkým. Vybrané texty všech tří autorů jsou podrobeny obsahové analýze s cílem nalezení sociálně pedagogických prvků v jejich díle. |
|
dc.format |
114 s., textové přílohy 26 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
výchova
|
cs |
dc.subject |
sociální pedagogika
|
cs |
dc.subject |
pracovní výchova
|
cs |
dc.subject |
kolonie Gorkého
|
cs |
dc.subject |
obsahová analýza
|
cs |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
social education
|
en |
dc.subject |
working education
|
en |
dc.subject |
Gorky´s colony
|
en |
dc.subject |
content analysis
|
en |
dc.title |
A. S. Makarenko a jeho význam pro sociální pedagogiku |
|
dc.title.alternative |
A.S. Makarenko and his Importance for Social Pedagogy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lukešová, Michaela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work deals with a personality of significant Soviet educationalist A. S. Makarenko. It puts him into context of the development of education and gives us information about li-ves, work and times of other two outstanding educationalists K. D. Ushinsky and V. A. Sukhomlynsky. A special emphasis is on Makarenko´s personality and his pedagogical work in the terms of social education. His relationship with writer M. Gorky is also em-phasised. Selected texts written by all three authors are analysed. The purpose is to find social educational elements in their works. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41681
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-14 |
|
local.subject |
Makarenko, Anton Semenovič, 1888-1939
|
cs |
local.subject |
Makarenko, Anton Semenovič, 1888-1939
|
en |