dc.contributor.advisor |
Suchánková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Mrlíková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:43Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:43Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37172
|
|
dc.description.abstract |
Předkládaná diplomová práce se zabývá domácím a komunitním vzděláváním. Jde o téma, které je v posledních letech stále více aktuální. Teoretická část vysvětlí čtenáři základní pojmy, se kterými se může setkat v souvislosti s tímto tématem. Dále se věnuje jak historii, tak současné legislativě, která upravuje podmínky pro rodiče, kteří se rozhodnou vzdělávat své děti v domácím prostředí. Své místo zde mají i výukové metody a techniky, které rodiče využívají. Práce se dále zabývá důvody, díky kterým má tento typ výuky stále více příznivců, ale dokládá i argumenty, které hovoří proti domácímu a komunitnímu vzdělávání. Poslední kapitola praktické části představí čtenáři vybrané školy, které podporují domácí a komunitní vzdělávání. Navazující praktická část obsahuje metodiku výzkumu, jehož hlavním cílem je zjistit, zda rodiče ze Zlínského kraje ví, co to je domácí a komunitní vzdělá- vání a jak jejich informovanost ovlivňuje jejich případnou volbu domácího a komunitního vzdělávání |
|
dc.format |
118 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
domácí vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
individuální vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
komunitní školy
|
cs |
dc.subject |
domácí vzdělávání v zahraničí
|
cs |
dc.subject |
zákon o individuálním vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
home education
|
en |
dc.subject |
individual education
|
en |
dc.subject |
community schools
|
en |
dc.subject |
home education abroad
|
en |
dc.subject |
act on individual education
|
en |
dc.title |
Možnosti domácího a komunitního vzdělávání ve Zlínském kraji |
|
dc.title.alternative |
The Possibilities of Homeschooling and Community Education Provided in the Zlín Region |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The submitted Diploma Thesis deals with home and community education. This issue has recently become very topical. Theoretical part explains to the reader general terms he may encounter in relation to the given topic. Additionally, it concerns both the history and cur- rent legislation regulating conditions for parents that decide to educate their children at home. Furthermore, the educational methods and techniques applied by parents are also included. The thesis further discusses the reasons this type of education is becoming more and more popular, but on the contrary the reasons against home and community education. The last chapter of practical part presents to the reader the selected schools supporting home and community education. The follow-up practical part contains research methodol- ogy with the main objective to observe whether the parents in Zlin region know what is home and community education and how their awareness influences their eventual prefer- ence to choose home and community education |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41655
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
domácí vzdělávání
|
cs |
local.subject |
home schooling
|
en |