dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Mičulková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:42Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:42Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37169
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se věnuje etické výchově, dítěti předškolního věku, sociálně patolo-gickým jevům, primární prevenci a klíčovému tématu etické výchovy jako prevenci sociálně patologických jevů u dětí předškolního věku. Všechna uvedená témata jsou psána s ohledem na věkové zvláštnosti dítěte předškolního věku a školní praxi. Výstu-pem práce je preventivní program soustředěný na prosociální chování, které je základem pro etickou výchovu. Program je určen dětem předškolního věku, které se hravou for-mou učí osvojit si podstatu prosociálního jednání. |
|
dc.format |
127 s. (181981) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
etická výchova
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
sociálně patologické jevy
|
cs |
dc.subject |
primární prevence
|
cs |
dc.subject |
ethical education
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
socio-pathological phenomena primary prevention
|
en |
dc.title |
Etická výchova jako prevence sociálně patologických jevů u dětí předškolního věku |
|
dc.title.alternative |
Ethical Education as Prevention of Socially Pathological Phenomena in Preschool-Aged Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is devoted to ethical education, child of preschool age, socio-pathological phenomena primary prevention and the core issue of ethics education as prevention of socially pathological phenomena in children of preschool age. All topics are written with respect to age-specific child's preschool and school practice. The outcome of this work is a preventive program focused on prosocial behavior, which is the basis for ethical education. The program is designed for children of preschool age, who playfully learn the essence of prosocial behavior. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41652
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-12 |
|
local.subject |
prevence sociálně patologických jevů
|
cs |
local.subject |
prosociální chování
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
pathological social phenomena prevention
|
en |
local.subject |
prosocial behavior
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |
local.subject |
preschoolers
|
en |