Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Matulová, Karolína
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-20T23:35:42Z |
|
dc.date.available |
2016-11-20T23:35:42Z |
|
dc.date.issued |
2015-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/37166
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na sebepojetí a sebepoznání u dětí mladšího školního věku jako součásti osobnostní a sociální výchovy. Teoretická část se zabývá termíny sebepojetí a sebepoznání, dále jsou specifikovány principy osobnostní a sociální výchovy. Teoretická část se také zabývá formami personální inteligence a v neposlední řadě pojednává o významu termínu kultura školy a popisuje charakteristiky Montessori pedagogiky. Design empirické části představuje smíšené pojetí výzkumu. Za cíl si klade zjistit úroveň a subjektivní vnímání sebepojetí a sebepoznání u dětí mladšího školního věku. Praktická část obsahuje metodiku Poznej se! tvořenou aktivitami na rozvoj sebepojetí a sebepoznání u dětí mladšího školního věku. |
|
dc.format |
77 s. (120 680) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sebepojetí
|
cs |
dc.subject |
sebepoznání
|
cs |
dc.subject |
osobnostní a sociální výchova
|
cs |
dc.subject |
Montessori pedagogika
|
cs |
dc.subject |
self-concept
|
en |
dc.subject |
self- knowledge
|
en |
dc.subject |
personality and social development
|
en |
dc.subject |
Montessori pedagogy
|
en |
dc.title |
Sebepojetí a sebepoznání jako součást osobnostního a sociálního rozvoje u dětí mladšího školního věku |
|
dc.title.alternative |
Self-Concept and Self-Knowledge as a Part of the Personality and Social Development in Lower Primary School-Aged Children |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Suchánková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2016-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on self-concept and self-knowledge as a part of the personality and social development in lower primary school-aged children. The theoretical part deals with the terms self-concept and self-knowledge, the principles of the personality and social education are specified. The theoretical part also deals with forms of personality inteligence and at least but not last deals with importace of term school culture and describes the characteristics of Montessori pedagogy. Design of the empiricial part repre-sents mixed conception research. The object of this work is fiding level and subjective per-ception of self-concept and self-knowledge of lower primary school-aged children. The practical part contains methodics - "Meet yourself!" formed by activities for development of self-concept and self-knowledge of lower primary school-aged children. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in Pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
41648
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-15 |
|
local.subject |
děti mladšího školního věku
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
montessoriovská pedagogika
|
cs |
local.subject |
younger school age children
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
Montessori method of education
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account